ParBGO Skrevet i går, 17:20 Skrevet i går, 17:20 Det er kjekt at forumet er oppe igjen. Jeg håper alle har det fint nå som sommeren er her. Om en måneds tid skal min kone og jeg på ferie. Hun og elskeren har kommet frem til at det kan passe at han blir med oss på deler av reisen. Er det noen som har erfaring med slikt her? 2 Siter
911 Skrevet i går, 18:13 Skrevet i går, 18:13 (endret) Ingen erfaring med dette men det er en av fantasiene jeg har. Høres spennende og tennende ut. Det virker som dette er bestemt uten din medvirkning 😊 Endret i går, 18:14 av 911 Siter
ParBGO Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Nei, de har spurt hva jeg tenker. Jeg sier som alltid til min nydelige kone, du har frie tøyler. 1 1 1 Siter
911 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden ParBGO skrev (11 timer siden): Nei, de har spurt hva jeg tenker. Jeg sier som alltid til min nydelige kone, du har frie tøyler. Fantastisk ❤️ Håper du nyter dette like mye som hun gjør. Fortell oss gjerne hvordan dette gikk når dere har vært på ferie. Dere har et slikt forhold som jeg ønsker med min kone, men hun holder veldig igjen 1 Siter
Otto Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg har prøvd det med min ex-kone. Vi dro til syden for noen år siden og spanderte tur på en som var omtrent halvparten så gammel som henne. Vi bodde i bungalow med to soverom. 2-4 ganger om dagen hadde de sex alene, og vi hadde trekant ca annenhver dag. Det var en meget vellykket tur. Og selv om vi gikk hver til oss, så vet jeg at hun har sporadisk kontakt med denne “gutten” den dag i dag. En gang klarte han å lure henne opp i et boblebad med to andre kompiser, og det endte med at de knullet henne alle sammen. Det var hun som fortalte meg historien. 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.