Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg (mannen) har allerede skrevet om to erfaringer fra ungdommen som - uten jeg helt forstod det - var veien til gleden med å dele.  Her er en til for de som liker å lese litt

Det var på dykkkerkurs.  Jeg var instruktør og hver uke var det trening i basseng med nye elever.  Jeg hadde en hjelper med meg.  Når treningen var over måtte vi selvfølgelig rydde ut av bassenget, vaske og pakke alt utstyret

Kjæresten min - samme som i tidligere historier - var med i bassengtrening for gøy.  Hun hadde allerede sine dykke sertifikater. 

Etter treningen gikk jeg i dusjen og hun kom inn naken for å dusje med meg som vanlig. 

Vi dusjet samme og hun kjente jeg ble hard og hun ble våt og glatt.  Jeg visste hun hadde et godt øye til hjelpe instruktøren som fremdeles var i bassenget og ryddet. 

De hadde fler ganger lekt litt, tatt på hverandre litt og flørtet litt i bassenget mens jeg var opptatt med dykke elevene.  Jeg så dem og de visste jeg så dem og jeg tror vi alle tre ble mer kåte av leken vi hadde. 

Så, en gang der i dusjen sa jeg til henne, helt naken, nybarbert og kåt, at hun skulle hoppe i bassenget og hjelpe instruktøren med å rydde utstyret. 

Det tok ikke lang tid.  Hun smilte til meg, kysset meg lett på munnen, slapp kuken min som nå var knallhard, gikk tilbake til bassenget og stupte uti helt naken.  Jeg var i døren og så på henne.  Hjelpeinstruktøren kikket på meg, jeg nikket og smilte til han. 

Vi var alle tre med på leken. Han tok av badebuksen og for første gang så hun kuken hans.  Han var allerede halvstiv.  Jeg hadde sett han naken i dusjen tidligere og visste han var stor.

Han prøvde å fange henne i bassenget men hun var som en fisk i vannet og lot seg ikke fange.  Hun lekte med han og til slutt mens han stod langs kanten og trakk pusten så jeg hun kom mot han og kysset kuken hans under vann. 

Når hun kom opp for å trekke pusten fanget han henne, jeg så hun la et ben på hver side av han, åpnet fitta som en invitasjon og han skled inn i henne mens de kysset dypt.  Vi hadde alle tre ventet på dette øyeblikket.  For meg var det deilig å igjen dele henne og de to fikk endelig knulle som de hadde hatt lyst til i lang tid

Jeg gikk tilbake i dusjen og lot dem knulle hverandre.  Etter en stund kom de begge i dusjen.  Jeg så kuken hans var slapp så jeg tenkte han hadde kommet i henne. Han hadde.  Masse sperm etter å ha ventet lenge. 

Hun kom til meg i dusjen, kysset meg og lot meg kjenne på fitta som nå var både våt og glatt av sæd.  Jeg kullet henne der og da i dusjen mens han så på og kysset henne ømt i nakken.  Det var deilig

Det var deres første kull men han ble med oss hjem flere ganger og vi hadde mye gøy sammen. 

En gang han var på besøk hjemme hos oss kysset jeg henne i fitta etter han hadde kommet i henne.  Jeg var klar til å ta henne, men hun utfordret meg til å smake kuken hans med hennes fittesafter og smak. Det var første gang for meg.  Er ikke bi eller noe men det var opphissende for oss alle og det ble mer knulling utover natten. 

Håper dere liker historien.  Det er kjekt å dele den og jeg blir jo kåt av å tenke tilbake.  Tar gjerne kommentarer.

Det er også fler historier men de får komme etterhvert. 

• Liker 3
  • Takk 2
  • Sexy 2
Skrevet
charlesbok99 skrev (6 timer siden):

Håper dere liker historien.  Det er kjekt å dele den og jeg blir jo kåt av å tenke tilbake.  Tar gjerne kommentarer.

Det er også fler historier men de får komme etterhvert. 

Tennende historie. En drøm og fantasi jeg har det du skriver om. Bare pøs med flere slike 👏🤘

• Liker 2
Skrevet
charlesbok99 skrev (7 timer siden):

En gang han var på besøk hjemme hos oss kysset jeg henne i fitta etter han hadde kommet i henne.  Jeg var klar til å ta henne, men hun utfordret meg til å smake kuken hans med hennes fittesafter og smak. Det var første gang for meg.  Er ikke bi eller noe men det var opphissende for oss alle og det ble mer knulling utover natten. 

Opplevd det der noen ganger, like fantastisk hver gang: Smake at hun har fått i seg det hun ønsker.
Takk for deilig historie!

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...