Rouge Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Otto skrev (På 25.6.2025 den 20.04): I dag har vi begge jobbet, men hun måtte på jobb før meg. Det er alltid flott å se henne kle på seg, og vite at jeg ikke alltid eier denne stramme Milf-rompa (44) alene 😋 Sexy dam og nydelig rumpe! Lucky you. 1 Siter
Otto Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden (endret) Rouge skrev (3 timer siden): Sexy dam og nydelig rumpe! Lucky you. Hun er best på rygg :-). Hun er gammel turner så hun er mer fleksibel enn de fleste. Når hun sprer beina maksimalt, slik at hun er totalt tilgjengelig, og samtidig vender på hodet og suger den som sitter eller ligger ved siden av henne - er det et vakkert syn, forsterket av et pent ansikt. Noen ganger dytter jeg henne i bakhodet for at hun skal ta ham dypere. Han overtar knullingen etter en stund, men gjerne etter at jeg bruker tungen på henne mens hun kysser ham dypt. Spør du henne, er dette et av hennes absolutte favoritt øyeblikk. Så dytter hun gjerne meg vekk og vrir seg litt mot ham, sprer beina og løfter hoftene litt slik at han kan gli inn i henne. Fra da av er det mest de to, og etter en stund kommer hun kraftig med meg som tilskuer…..best er når de begge kommer samtidig. Dette er en variant vi begge liker 😎 Endret 1 time siden av Otto Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.