Otto Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai (endret) ParBGO skrev (8 timer siden): Jeg er egentlig enig med deg i at kjærlige kyss er mer intimt enn samleiet. Kona og den nye gjør begge deler. Det er helt nytt. De kysser intenst mens han har pikken godt inni henne. Jeg synes dette er helt naturlig. Hvorfor skal vi begrense våre kjære når det gjelder å maksimere nytelsen? En annen gang jeg ble litt overrasket var første gang jeg så noen sprute henne i ansiktet. Jeg knullet henne i misjonæren, mens han lå på siden og knullet henne i munnen. Da hun skjønte at han kom, tok hun pikken ut av munnen, gjorde et par kjappe håndbevegelser og styrte sæden mot ansiktet. Han kom i lange drag, og når ferdig vendte hun ansiktet mot meg og smilte. Å se ansiktet hennes fullt av sæd som ikke var min bidro til at jeg raskt kom dypt inni henne. Endret 7. mai av Otto 2 1 Siter
Klarmann Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Deilig, jeg også digger også når han kommer i munnen og over ansiktet. Noen ganger har han kun kommet innom for en blowjob..digger å sitte ved siden av i sofaen å se han «bruker henne» knuller henne i munnen til han kommer så bare stikker han etterpå😊 ene gangen sølte han litt på handa si og helt naturlig tok han handa bort til henne og hun slikket det av😅 1 1 Siter
Rouge Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Klarmann skrev (1 time siden): Deilig, jeg også digger også når han kommer i munnen og over ansiktet. Noen ganger har han kun kommet innom for en blowjob..digger å sitte ved siden av i sofaen å se han «bruker henne» knuller henne i munnen til han kommer så bare stikker han etterpå😊 ene gangen sølte han litt på handa si og helt naturlig tok han handa bort til henne og hun slikket det av😅 Det er helt fantastisk historie. Hva med deg ? Fikk du noe av fruen? Siter
Klarmann Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Ja hun pleier komme å kline med meg etterpå😅noen ganger bare runker hun meg til jeg kommer men som regel er hun skikkelig kåt etterpå så jeg får knulle henne. Hun blir aldr så våt som før han skal komme..må av og til tørke med et håndkle for det renner nedover lårene…det skjer aldri ellers😊 3 1 Siter
Nysgjerrig par1970 Skrevet søndag kl 09:51 Skrevet søndag kl 09:51 Otto skrev (På 30.4.2025 den 18.44): Deling av opplevelser er flott. Jeg starter, og håper flere slenger seg på 😋 …..når ble jeg….? 1. Mest satt ut? Første gang hun kysset en mann (venn) lenge og dypt i mitt nærvær, på sofaen i stua, hvor det ikke var tvil om at hun likte det. Hun ble litt småpult (av ham) på sofaen den kvelden, men det var den første kliningen som satt meg ut mest. 2. Mest overrasket? Når hun satt på meg, og uten å si noe bøyde seg fremover, tok kuken til vår venn og førte ham inn i rompa. DP uten å ha snakket om det, og det for første gang. Hun fikk en sprut i hvert hull. Når kompisen hadde dratt sa hun….hoi, jeg tror ikke han har tatt noen i rompa før, for han tok jo litt av 🙂 Bildet er av min kone som pakker håndbagasje. Litt uskyldig, men bildet er ikke tatt av meg. Det er tatt av en som knullet den rompa bare 30-40 min tidligere. Jeg venter i resepsjonen, drikker kaffe. De litt tynne buksene gjorde at hun fikk noen blikk på flyplassen 😁 Fantastisk deilig Rumpe 🙈 🙈 Siter
Otto Skrevet søndag kl 11:04 Forfatter Skrevet søndag kl 11:04 Den er det 😋. Hun liker seg best på ryggen, men det er aldri motstand å spore når jeg snur henne rundt. De sterkeste orgasmene kommer når hun ligger på maven, med rumpa stukket litt opp i luften. En annen herlig ting hun gjør når hun rir meg er å “gå av” for deretter kysse meg dypt mens hun støter rumpa bakover, som om noen tar henne bakfra. Etter en stund tar hun tak i pikken min og trer seg nedpå igjen. Himmelsk 😁 2 1 Siter
Klarmann Skrevet mandag kl 11:33 Skrevet mandag kl 11:33 Otto skrev (På 7.5.2025 den 8.15): Jeg synes dette er helt naturlig. Hvorfor skal vi begrense våre kjære når det gjelder å maksimere nytelsen? En annen gang jeg ble litt overrasket var første gang jeg så noen sprute henne i ansiktet. Jeg knullet henne i misjonæren, mens han lå på siden og knullet henne i munnen. Da hun skjønte at han kom, tok hun pikken ut av munnen, gjorde et par kjappe håndbevegelser og styrte sæden mot ansiktet. Han kom i lange drag, og når ferdig vendte hun ansiktet mot meg og smilte. Å se ansiktet hennes fullt av sæd som ikke var min bidro til at jeg raskt kom dypt inni henne. Ja jeg elsker å se henne full i sæd, har et opptak jeg har sett mange ganger der han fyller munnen hennes med sæd..hun ligger med det i munnen til han går ut på badet, med en gang han er ute snur hun seg mot kamera åpner munnen tar tunga ut for å vise hele ladningen for så å svelge og smile til meg😅 1 2 Siter
Rouge Skrevet mandag kl 12:03 Skrevet mandag kl 12:03 De er en heldig kar. Hva skjer etter elskeren har gått? Siter
Klarmann Skrevet mandag kl 20:47 Skrevet mandag kl 20:47 Rouge skrev (8 timer siden): De er en heldig kar. Hva skjer etter elskeren har gått? Det har vel endret seg gradvis, i starten brydde hun seg litt mere om meg.. fikk alltid knulle henne da hun alltid er veldig kåt etter besøk, jeg fikk som regel sprute på eller i munnen hennes etter han var dratt også😊 men det endret seg med årene til at jeg oftest må knulle henne med en litt stor dildo samtidig som hun leker med vibroegget på klitoris til hun får en skikkelig orgasme..jeg runker, slikker kanskje litt i rumpa hennes og kommer som regel samtidig..nå ber hun meg kanskje bare sprute i handa så det ikke blir så mye søl😩 3 Siter
TobiasX Skrevet mandag kl 21:10 Skrevet mandag kl 21:10 Klarmann skrev (9 timer siden): Jeg synes dette er helt naturlig. Hvorfor skal vi begrense våre kjære når det gjelder å maksimere nytelsen? Helt enig i det der. Når det godt for henne er det også bra for meg så noen begrensning kommer ikke på tale. Det å se at han (elskeren) knuller henne mye, mye mer enn meg, og gir henne mer nytelse enn hva jeg er i stand til, det gir på en måte et stikk av sjalusi. Kan ikke benekte det. Uansett, dette har fungert helt fint i alle år, helt siden han begynte å knulle henne da hun var i slutten av 20-årene. Han ble straks "favoritt-elskeren" hennes og er det fortsatt. Når han er på besøk, da knuller han henne til orgasmer så lenge hun orker og fyller fitta hennes med sæd så mye han makter. Noen ganger passer slik at jeg får jeg gleden med rengjøringen og vi kysser med sæden hans i munnen. 4 1 Siter
Rouge Skrevet tirsdag kl 05:53 Skrevet tirsdag kl 05:53 Klarmann skrev (9 timer siden): Det har vel endret seg gradvis, i starten brydde hun seg litt mere om meg.. fikk alltid knulle henne da hun alltid er veldig kåt etter besøk, jeg fikk som regel sprute på eller i munnen hennes etter han var dratt også😊 men det endret seg med årene til at jeg oftest må knulle henne med en litt stor dildo samtidig som hun leker med vibroegget på klitoris til hun får en skikkelig orgasme..jeg runker, slikker kanskje litt i rumpa hennes og kommer som regel samtidig..nå ber hun meg kanskje bare sprute i handa så det ikke blir så mye søl😩 Vil det si at du ikke får ha samleie heller komme i henne? 1 Siter
Rouge Skrevet tirsdag kl 05:58 Skrevet tirsdag kl 05:58 Luer på hvor magne år favoritt elskeren har pult henne og om hun treffer hun andre menn en ham? 1 Siter
Klarmann Skrevet tirsdag kl 07:09 Skrevet tirsdag kl 07:09 Rouge skrev (1 time siden): Vil det si at du ikke får ha samleie heller komme i henne? Jeg får ha samleie av og til enda men er lenge siden jeg har kommet i henne.Enda lengre siden hun har sugd meg, før elskeren sugde hun meg ofte.. Hun liker også litt å gi meg en ruin orgasme slik at jeg kan gå rundt kåt hele tiden😅 1 2 Siter
Klarmann Skrevet tirsdag kl 07:21 Skrevet tirsdag kl 07:21 Rouge skrev (1 time siden): Luer på hvor magne år favoritt elskeren har pult henne og om hun treffer hun andre menn en ham? Første gangen var vel for12 år siden, i starten var det også så han brukte henne litt som han ville noe som tente meg veldig uten at han vet det direkte. Ofte kom han innom for et avsug, jeg satt bare å såg på i sofaen når han tok henne litt hardt i munnen samt sprute den full. Hun gikk kanskje bare innom han på en tur for å gi han et avsug også..han tenner veldig på å ta henne litt hardt i munnen for å sprute i den..men har dabbet av nå i senere år. Hun har truffet en annen kompis av meg tre ganger samt to helt fremmede på ferie i utlandet. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.