Otto Skrevet onsdag kl 16:44 Skrevet onsdag kl 16:44 (endret) Deling av opplevelser er flott. Jeg starter, og håper flere slenger seg på 😋 …..når ble jeg….? 1. Mest satt ut? Første gang hun kysset en mann (venn) lenge og dypt i mitt nærvær, på sofaen i stua, hvor det ikke var tvil om at hun likte det. Hun ble litt småpult (av ham) på sofaen den kvelden, men det var den første kliningen som satt meg ut mest. 2. Mest overrasket? Når hun satt på meg, og uten å si noe bøyde seg fremover, tok kuken til vår venn og førte ham inn i rompa. DP uten å ha snakket om det, og det for første gang. Hun fikk en sprut i hvert hull. Når kompisen hadde dratt sa hun….hoi, jeg tror ikke han har tatt noen i rompa før, for han tok jo litt av 🙂 Bildet er av min kone som pakker håndbagasje. Litt uskyldig, men bildet er ikke tatt av meg. Det er tatt av en som knullet den rompa bare 30-40 min tidligere. Jeg venter i resepsjonen, drikker kaffe. De litt tynne buksene gjorde at hun fikk noen blikk på flyplassen 😁 Endret torsdag kl 08:56 av Otto 1 1 2 Siter
911 Skrevet torsdag kl 20:42 Skrevet torsdag kl 20:42 Tror det er mange som synes dype og intense kyss er mer "utfordrende" enn sex. Hot og interessant tråd som jeg håper mange henger seg på. Jeg har dessverre ingenting å bidra med her da min kjære bare vil være med meg 🙄 1 Siter
Otto Skrevet fredag kl 04:28 Forfatter Skrevet fredag kl 04:28 (endret) 911 skrev (8 timer siden): Tror det er mange som synes dype og intense kyss er mer "utfordrende" enn sex. Hot og interessant tråd som jeg håper mange henger seg på. Jeg har dessverre ingenting å bidra med her da min kjære bare vil være med meg 🙄 Det var vel egentlig ikke mer «utfordrende» - mer at hun gjorde det. Dette var en reise fra et kontant nei den første gangen vi snakket om det, til erkjennelsen om at dette kunne være spennende, for å så ta steget til å lete opp en kandidat og nå lot hun det skje. Det var et spesielt øyeblikk 🙂 Endret fredag kl 05:04 av Otto 1 1 Siter
911 Skrevet fredag kl 06:43 Skrevet fredag kl 06:43 Skjønner det. Jeg ville syntes det var litt mer intimt med intense kyss enn sex, men det er meg. Takk for at du deler. Håper det kommer flere opplevelser her. 1 Siter
ParBGO Skrevet fredag kl 06:54 Skrevet fredag kl 06:54 Vi har tidligere alltid hatt regel om ikke kyss, og grensen har vært hennes ønske. Men, med denne nye elskeren er intense og lange kyss helt naturlig for henne. Jeg er ambivalent enda. 1 Siter
Otto Skrevet fredag kl 06:55 Forfatter Skrevet fredag kl 06:55 911 skrev (11 minutter siden): Skjønner det. Jeg ville syntes det var litt mer intimt med intense kyss enn sex, men det er meg. Takk for at du deler. Håper det kommer flere opplevelser her. Enig. Vi rangerer dog soving sammen som det mest intime. Vi har sovet tre i en seng, men aldri bare hun og den andre. 1 Siter
Otto Skrevet fredag kl 07:00 Forfatter Skrevet fredag kl 07:00 (endret) ParBGO skrev (1 time siden): Vi har tidligere alltid hatt regel om ikke kyss, og grensen har vært hennes ønske. Men, med denne nye elskeren er intense og lange kyss helt naturlig for henne. Jeg er ambivalent enda. Å være ambivalent har for oss (begge) alltid vært en del av spenningen. I bunn og grunn har vi få grenser. God kommunikasjon dvs null hemmeligheter (litt erting er lov) og ikke sove sammen med (kun) den andre er våre hovedregler, og det er noe vi er veldig enig om 👍 Endret fredag kl 08:43 av Otto 1 Siter
Rouge Skrevet fredag kl 08:56 Skrevet fredag kl 08:56 Er enig at dype tungekyss kan være utfordrende. Jeg for min del mener det er mer intimt, og jeg opplever det adskillig mer utfordrende en selve samleie/sexakten. Jeg vet om 4 ganger hun har hatt dype tungekyss med andre menn. Alle har dessverre skjedd uten min viten. To er opplevd ved tilfeldigheter og to har hun innrømmet. At det var en nedtur skal jeg ikke legge skjul på.Det positive som kom ut av dette var at hun gikk til segns med en av mennene noen ganger og fikk en deilig opplevelse Siter
Otto Skrevet fredag kl 09:19 Forfatter Skrevet fredag kl 09:19 (endret) Rouge skrev (25 minutter siden): Er enig at dype tungekyss kan være utfordrende. Jeg for min del mener det er mer intimt, og jeg opplever det adskillig mer utfordrende en selve samleie/sexakten. Jeg vet om 4 ganger hun har hatt dype tungekyss med andre menn. Alle har dessverre skjedd uten min viten. To er opplevd ved tilfeldigheter og to har hun innrømmet. At det var en nedtur skal jeg ikke legge skjul på.Det positive som kom ut av dette var at hun gikk til segns med en av mennene noen ganger og fikk en deilig opplevelse Hun er glad i å kysse. Flink til det også. Så jeg tenker at dersom det stimulerer henne på en god måte, ønsker ikke jeg å ta fra henne gleden og kåtskapen som følger med. Og han er jo bare heldig som får kjenne en villig gift tunge både her og der 😁 Endret fredag kl 09:21 av Otto 1 Siter
911 Skrevet fredag kl 10:54 Skrevet fredag kl 10:54 Otto skrev (1 time siden): Hun er glad i å kysse. Flink til det også. Så jeg tenker at dersom det stimulerer henne på en god måte, ønsker ikke jeg å ta fra henne gleden og kåtskapen som følger med. Og han er jo bare heldig som får kjenne en villig gift tunge både her og der 😁 Helt enig selvsagt. Da jeg skrev utfordrende mente jeg det på en positiv måte for henne. Min er også super til å kysse og uten masse kyssing blir sexen langt fra det den kan være. Om hun finner ut at hun vil ha sex med en yngre og viril mann kommer jeg til å "forlange" at det må bli masse kyssing i forkant av, og under sexen. Vi har masse kos og kyssing for å bygge opp til god og intim sex. 1 Siter
Rouge Skrevet fredag kl 14:37 Skrevet fredag kl 14:37 Jeg forstår det slik at dette var avklart mellom dere på forhånd. Det som var kjedelig i min situasjon var at det skjedd uten min viten. Når møtene (og kyssing) med andre men var avtalt har jeg ikke hatt noen problemer med kyssingen, da det er en del av spillet. Ps! Har altid unnet henne sexen med de hun har pult! 1 Siter
TobiasX Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) 911 skrev (På 1.5.2025 den 22.42): Tror det er mange som synes dype og intense kyss er mer "utfordrende" enn sex. Absolutt; At elskeren puler henne er flott å se og hun blir smørblid og kjælen etterpå. Og så deilig og glatt i fitta. .... Dette var vel første gangene jeg lå ved siden av mens han pulte henne og hun fikk orgasmen sin. Han lå litt stille med kuken inne i henne til hun slappet av. Etter litt beveget han kuken prøvende rolig inn og ut i henne, han økte tempo og ga henne noen raske støt. Jeg forstod at han pumpe sæden sin inn i henne. Da sakset hun bena sine rundt han og presset kuken hans lengst mulig inn i seg. Hun trakk han til seg og de ble liksom fullstendig forent i et langvarig tungekyss. ... Dette ble en sterk opplevelse og jeg glemmer aldri hvordan hun klamret kroppen sin til han mens de kysset. Jeg har vel på en måte trodd at slik kyssing og kropper som blir forent slik var bare for oss i ekteskapet. Slik er det ikke blitt. Jeg har etterhvert sett dette en del ganger men kyssingen er alltid noe spesielt! Jeg liker det nok ikke noe særlig, men må akseptere at hun "bare må gjøre det". Endret 20 timer siden av TobiasX 1 1 Siter
TobiasX Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Otto skrev (På 30.4.2025 den 18.44): 2. Mest overrasket? Det var nok første gangen kona kom til meg i senga med sæd i fitta. (Hun kom fra han som senere ble elskeren hennes. Han hadde overnattet flere ganger hos oss, og så langt jeg vet var det første gangen han pulte henne.) Endret 4 timer siden av TobiasX 1 1 Siter
ParBGO Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Kona og elskeren kysser mye. De er jo ferske og har hatt sex for lenge siden, før meg. Det slår meg litt ut at hun svarer på kyssene hans og kysser lidenskapelig tilbake. Jeg syns det er både opphissende og litt truende, men liker å være raus og gi dem det. De har det jo godt. 1 1 Siter
Rouge Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Synes du Tobias er med virkelig raus med kjæresten din. Det ser jo også ut til å fungere perfekt. Liker også at hun stiller opp for deg. Lykke til videre!!!! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.