Otto Skrevet 27. april Skrevet 27. april (endret) Her var det i august i fjor, så ca åtte måneder siden hun lot en fremmed gli inn i seg. To-some sex har vi 3-5 ganger i uken, så her lides ingen nød, men som sagt elsker jeg å se ned på henne, vel vitende om at en annen nylig så det samme synet. Dette krever jo noen oppdateringer for å opprettholde effekten så det jobbes med saken. Settingen må være riktig, pleier hun å si. Hun oppsøker ikke det å bli knullet av noen annen aktivt, men er med på at jeg kan bidra til å skape situasjoner som hun finner spennende og deretter la seg forføre. Når fikk din kjære fremmed pikk sist? Endret 27. april av Otto 2 1 Siter
Ambivalent Skrevet 27. april Skrevet 27. april Muligens skrev (11 timer siden): Flere ganger nå i helgen.💦💦 Så digg. Sprutet den fremmede i henne? Hva med deg, fikk du noe eller måtte du bare se på, rengjøre eller fikk du ikke lov til å være til stede? 2 Siter
Muligens Skrevet mandag kl 18:24 Skrevet mandag kl 18:24 På besøk hos elskeren. Alltid sprut inni. Jeg var hjemme……. 1 Siter
ParBGO Skrevet mandag kl 22:09 Skrevet mandag kl 22:09 Sist gang var i påsken. Vi besøkte hennes venn i annen by. Vi overnattet og de hadde god sex hver natt. Jeg sov på gjesterommet. Jeg holdt meg i tre døgn. Siste natten stod jeg naken utenfor rommet deres og hørte på lydene. Døren var heldigvis halvåpen, men det var mørkt. Jeg hørte de kline lenge før han trengte inn i henne. Stønnene fikk meg til å sveve. Jeg runket helt sakte. Alle sansene mine var utrolig skjerpet. Utrolig intens opplevelse. Ballene mine sprengte etter tre døgn hvor de hadde sex og jeg holdt spruten tilbake. Til slutt var det som kroppen og pikken tok kontroll selv. Jeg stod på gulvet og dirret. Uten at jeg en gang rørte pikken pumpet den ut enorme mengder sæd. Jeg har aldri opplevd noe slikt før. 4 1 2 Siter
TobiasX Skrevet tirsdag kl 21:30 Skrevet tirsdag kl 21:30 Kjenner meg igjen der! Opplevd lignende endel ganger. Men jeg får somoftest ta henne etterpå, knulle den sædfyllte fitta hennes. 2 Siter
ParBGO Skrevet tirsdag kl 21:33 Skrevet tirsdag kl 21:33 De sovnet i hverandres armer. Jeg måtte legge meg alene. Slet med å sove. Kona kom innom meg senere på natten. 2 1 Siter
Krydderpar Skrevet tirsdag kl 21:42 Skrevet tirsdag kl 21:42 ParBGO skrev (7 minutter siden): De sovnet i hverandres armer. Jeg måtte legge meg alene. Slet med å sove. Kona kom innom meg senere på natten. Da burde hun i det minste runke deg mens hun forteller hvor deilig hun hadde det med elskeren/Bullen og selvsagt bedt deg sprute mens hun gjorde håndarbeidet for å knulle henne skal ikke være et alternativ. 3 1 Siter
ParBGO Skrevet onsdag kl 06:21 Skrevet onsdag kl 06:21 Jeg var desperat etter å holde henne. Vi la oss i skje og hun fortalte litt. Jeg hadde runket tre (!) ganger siden jeg la meg. Likevel stod den og jeg gled i henne og kom mer eller mindre umiddelbart. Jeg kunne se den gyldne sol midt på natten. Litt etter gikk hun tilbake til elskeren og sov resten av natten der. Månelyset nådde inn til mitt rom. Takk til dere som reagerer og kommenterer. Det føles godt at dere skjønner dette. 2 Siter
Rouge Skrevet onsdag kl 07:42 Skrevet onsdag kl 07:42 ParBGO skrev (1 time siden): Jeg var desperat etter å holde henne. Vi la oss i skje og hun fortalte litt. Jeg hadde runket tre (!) ganger siden jeg la meg. Likevel stod den og jeg gled i henne og kom mer eller mindre umiddelbart. Jeg kunne se den gyldne sol midt på natten. Litt etter gikk hun tilbake til elskeren og sov resten av natten der. Månelyset nådde inn til mitt rom. Takk til dere som reagerer og kommenterer. Det føles godt at dere skjønner dette. Du er heldig som får trenge inn og komme i henne etter elskeren/bull er ferdig. Kom du hver gang du runket ? Da må du ha hvert ekstremt opphisset når du kunne runket 3 ganger og så ta henne. Hun er også heldig som har en cuck som deg. Gratulerer begge to! 1 1 Siter
ParBGO Skrevet onsdag kl 08:48 Skrevet onsdag kl 08:48 Takk for det. Ja, jeg kom hver gang. Jeg har aldri opplevd noe så sterkt før. Kanskje fordi de er gamle kjente og faktisk nesten elsket heller enn å knulle. Siter
Otto Skrevet onsdag kl 09:27 Forfatter Skrevet onsdag kl 09:27 ParBGO skrev (37 minutter siden): Takk for det. Ja, jeg kom hver gang. Jeg har aldri opplevd noe så sterkt før. Kanskje fordi de er gamle kjente og faktisk nesten elsket heller enn å knulle. Det er vår erfaring også. Vi har hatt bra ONS treff, men at det hele blir en sterkere og bedre opplevelse dersom man kjenner vedkommende som får knulle henne. Dette er noe vi begge er enige om. 1 1 Siter
ParBGO Skrevet onsdag kl 13:11 Skrevet onsdag kl 13:11 Har du kjent på uro i forbindelse med at det er en venn? Siter
Otto Skrevet onsdag kl 13:51 Forfatter Skrevet onsdag kl 13:51 (endret) ParBGO skrev (44 minutter siden): Har du kjent på uro i forbindelse med at det er en venn? Nei. Synes egentlig det bare har vært spennende. Litt spesielt og være sammen på et eller annet - vel vitende om at han kommer til å knulle henne i løpet av kvelden, men ingen negative opplevelser…. Endret onsdag kl 13:56 av Otto 4 Siter
TobiasX Skrevet onsdag kl 19:11 Skrevet onsdag kl 19:11 (endret) Nå siste helg, altså siste helg i april. Måtte vente litt med å skrive dette da noe var litt uklart for meg. Jeg visste at hun var hos sitt gamle bekjentskap, Øyvind og kameraten, men noe hun sa fortalte meg at det nok også var en tredje person. Jeg ville først ikke spørre (mase) om dette, men så ut av "intet" fortalte hun at det var litt vanskelig å konsentrere seg om 3 stive kuker på en gang og at det var best å pule med en av gangen. Tredje mann var også en kamerat av Øyvind, en av de 5 som var med og pulte henne første gang hun var hos Øyvind. De 3 gutta hadde byttet på og pulte henne, og som hun selv sa, så mye de orket. Noen pauser hadde de hatt, og for at det ikke skulle bli søl i sengene haddde hun tatt seg en tur på badet og tømte seg hver gang en av de hadde sprutet i henne. (Gikk mye godsaker til spille der!) De hadde vært nøye med å smøre kuker og fitte men utpå natta begynte hun å bli utslitt av orgasmer og noe sår i fitta og heller ikke guttene orket mer så de hadde gåttt til hvert sitt rom sovnet. Morgenen etter var hun ikke mer sår enn at det hadde blitt en runde med hver av dem ..... Nå, noe senere fortalte hun omtrent dette: Litt tidlig på morgenen måtte hun på toalettet, ordnet seg litt og listet seg inn til en av de. Hun og kom seg inn under dyna til han som lå der, fant kuken og begynte å "leke" litt med den. Kuken vokste seg stor og etter en stund ble det liv i han.... Det ble selvfølgelig et knull og når han var tømt, tok hun "hele runden" og gjorde det samme med de to andre. Deilig måte å bli vekket på... ... Kanskje kommer flere "gullkorn" fra hennes munn etterhvert. Endret 22 timer siden av TobiasX 1 3 Siter
Otto Skrevet onsdag kl 20:48 Forfatter Skrevet onsdag kl 20:48 (endret) Sekvensiell sex kan være flott. Vi har bare gjort det med en ekstra. Han og hun gikk opp på soverommet, hvor jeg kunne høre hva som foregikk i stuen under. Da han kom ned gikk jeg opp og knullet henne…så var det hans tur igjen. Til sammen fikk hun pikk fire ganger, og var strålende fornøyd 😁 Endret onsdag kl 21:56 av Otto Siter
P.King Skrevet onsdag kl 21:02 Skrevet onsdag kl 21:02 Forrige Lørdag (26. April 2025) Satt fruen på stuen med et vinglass i godstolen. hun så tv, men hun satt også og chattet, uten at jeg egentlig viste hvem hun chattet med. Plutselig sier hun at Ronny lurer på om hun blir med og sjekke utelivet. Hun sier og at hun selv har lyst men at både hun og Ronny drikker, så hun lurer på om jeg kan være sjåfør for henne. Ronny er fruens elsker som hun for et par-tre år siden traff på byen og ble med hjem på nash. (en annen god historie ja) og siden så har de holdt kontakten, hun har overnattet hos han og han har vært invitert på middag hos oss mange ganger i løpet av årene. Ja, jeg kan vel ikke nekte henne dette, så jeg sier det er greit at jeg kjører henne. Hun stikker på badet og steller seg, så stikker vi ned i bilen og kjører utover til han. Dette er i Ålesund for dere som er kjent i sona. Han bor i Spjelkavika, så vi stopper der, jeg trodde først at fruen skulle inn til han. men neida hun chatter jo med han og de er blitt enige med hverandre at jeg kjører dem begge til Ålesund sentrum. Klokken er allerede blitt 23 på kvelden nå. Når vi nærmer oss byen så ber fruen meg om å svippe oppom Aksla (byfjellet), og parkere ved inngangen til Aksla idrett stadium. De satt begge 2 i baksetet og klinte og drakk hele veien fra hans bopel i Spjelkavika. Vel oppe på Akslafjellet så gikk de ut av bilen og ba meg vente på dem, De forsvant ned en sti/gangveg som kalles Borgernes sti. Litt ned i gangvegen er det bygget en terrasse med sittebenk og fantastisk utsikt nordover mot Ellingsøya selv nå når det er mørkt. Det tok dem ca 20min til en halvttime så kom de tuslende opp igjen og satte seg i baksetet igjen, like forelsket i hverandre som før. Fruen så for så vidt mye mer puskete ut i klærne nå enn hun var før de gikk ned stien. Nå ønsker de å ta seg en tur på Smutthullet for å ta seg hver sin øll. han sier at det er "privat fest" der i dag kun for kjentfolk. ei som jobber der som fyller rundt tall.. men han hadde tilgang. så jeg slapp dem av litt ned i gaten og de forsvant inn på "Smutten" igjen ble jeg bedt om å vente på dem. Noe jeg gjorde. Plutselig kommer de på vinduet mitt og sier at de bare vandrer seg en tur ned på Milk og når de først er der. og jeg bare venter videre. Klokken er nå nesten 1 på natten og nå vil de bli kjørt bort til Keiseren en liten tur før de vil innover til Spjelkavika igjen. så jeg kjøre dem bort, og venter som vanlig. De kommer ut av Keiseren og setter seg i baksetet igjen og nå bærer det innover til Spjelkavika mens fruen suger han der i baksetete. Begge to går opp på Liv og Røre for en avsluttning på natten. og atter en gang får jeg beskjed om å vente. Tiden går og klokken er plutselig blitt 3 på natten når de kommer ut igjen. De er begge ganske så fulle, og det har de gradvis blitt utover kvelden/natten. Jeg trodde først at nå skal jeg bare kjøre han hjem for så at jeg og fruen kjører hjem. men da sier Ronny at han ikke vil hjem, han vil inn i enden av Vasstranda og pule fruen på snuplassen der først... og det var så klart hun klar for og.. Og slik ble det. når vi kom til snuplassen som er ganske så øde, gikk de ut av bilen bare for å stille seg opp på bakluken på bilen og pule. heg gikk ut og kikket på dem, han var kåt som et uvær, og hun var både kåt og lykkelig. Jeg syntes det var utrolig fint å se hvor lykkelig fruen var ilag med han. De gjorde seg ferdig, og jeg kjørte hjem til han for å slippe han av, men det ble en del "hadekyssing" med dem før han endelig gikk inn. Jeg og fruen kjørte hjem, og jeg fikk slikke og knulle henne før vi sovnet inn lykkelige begge 2. 2 1 Siter
Fuckman1983 Skrevet torsdag kl 10:58 Skrevet torsdag kl 10:58 ParBGO skrev (På 29.4.2025 den 0.09): Sist gang var i påsken. Vi besøkte hennes venn i annen by. Vi overnattet og de hadde god sex hver natt. Jeg sov på gjesterommet. Jeg holdt meg i tre døgn. Siste natten stod jeg naken utenfor rommet deres og hørte på lydene. Døren var heldigvis halvåpen, men det var mørkt. Jeg hørte de kline lenge før han trengte inn i henne. Stønnene fikk meg til å sveve. Jeg runket helt sakte. Alle sansene mine var utrolig skjerpet. Utrolig intens opplevelse. Ballene mine sprengte etter tre døgn hvor de hadde sex og jeg holdt spruten tilbake. Til slutt var det som kroppen og pikken tok kontroll selv. Jeg stod på gulvet og dirret. Uten at jeg en gang rørte pikken pumpet den ut enorme mengder sæd. Jeg har aldri opplevd noe slikt før. Slikket du henne ren etter at han sprutet i henne? Siter
ParBGO Skrevet torsdag kl 12:22 Skrevet torsdag kl 12:22 Nei, ikke denne gang. De er gamle venner som har funnet tonen igjen. Han er ikke bull, sånn sett. 2 Siter
Otto Skrevet i går, 06:56 Forfatter Skrevet i går, 06:56 Noe er kanskje i emning. I går kom min kone inn på kjøkkenet og fortalte meg at hun hadde tenkt på at 1+1 kunne bli 3. Hvordan da spurte jeg? Jo, viss jeg går til sengs en først, legger inn en liten pause før vi gjør det samme, skaper ikke det tre fornøyde personer? Enig. God plan 😁 1 Siter
Rouge Skrevet i går, 10:09 Skrevet i går, 10:09 Høres ut som en god plan! Håper på en oppdatering hvis det skjer noget. Lykke til! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.