Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når kjente fruen/dama/samboeren en fremmed i seg sist?

Her begynner det å bli lenge siden, nemlig i sommer. Vi møtte en alenefar på ferie, og da fruen ble litt lang i blikket rundt svømmebassenget, spurte jeg om jeg skulle hjelpe til?

Det ville hun og to dager senere ble hun knullet som del av at vi delte en flaske vin hos ham. Jeg brukte ganske laaaang tid for se etter barna som var i vår leilighet, og hun senket seg ned på ham der på balkongen hvor det ikke var innsyn. Etter å ha ridd ham litt, satt hun seg ytterst på to-seteren de satt på, spredte beina så mye hun kunne og han knullet henne stående på knærne foran henne.

Og selvfølgelig satt de der med et uskyldig blikk da jeg kom tilbake. Han visste ikke at det at hun hadde tatt på seg en tynn jakke, betød at hun var nypult - men det visste jeg.

Det ble ingen gjentakelse, da han og sønnen reiste hjem to dager senere.

Vi har fremdeles litt kontakt, men det har ikke passet seg at vi har møtt ham igjen.

Bildet er fra bassenget, tatt dagen etter hun lot seg fylles. Han som knullet henne ligger på solseng til venstre, utenfor bildet.

IMG_2035.thumb.jpeg.d9204cfafbfddfe8a8e423096e566b53.jpeg

Endret av Otto
  • Liker 2
  • Sexy 8
Skrevet (endret)

@Lika
Han skjønte nok poenget.

Hun ville gjøre seg vakker gav jeg som forklaring på hvorfor jeg banket på døren alene. Hun er nok her om 10-15 minutter, sa jeg.

Det var to stoler + to-seteren på balkongen.Jeg satt meg ned i en stol, og la en liten ryggsekk som jeg brukte til å bære vin i den andre stolen.

Dette gjorde at når min kone kom nydusjet og nysminket var det bare en plass ledig, nemlig ved siden av ham i to-seteren. Hun satt seg der på hans høyre side. Hun visste jo at jeg kom til å forsøke å manøvrere henne inn i den situasjonen, så hun var happy. Vi hadde samme møblement på vår egen balkong.

Når jeg så etter to glass vin gikk for å se etter barna sa jeg vel noe sånt som…..jeg blir borte ca en halvtimes tid….

Når døren lukket seg etter meg var det han som tok initiativet ved å legge armen rundt hennes skuldre og trekke henne mot seg, hvorpå hun føyde seg. Det ble litt kyssing og håndarbeid før hun satt seg på ham. Hun hadde på seg et sommerlig skjørt og vippet bare trusen litt til side slik at han kunne gli inn i henne.

Før han tok henne knestående fjernet hun imidlertid trusen.

…..men 100% sikker var han nok ikke, fordi vi snakket aldri om det.

IMG_2022.thumb.jpeg.8e5558e2ffdb938cee0ce51e01bf9823.jpeg

Endret av Otto
  • Liker 2
  • Sexy 5
Skrevet (endret)
Lika skrev (2 timer siden):

Utrolig pirrende opplegg.

Vi har ikke prøvd den varianten,  men den pirrer.

Flott dame også 😀

Vi synes det mentale er like spennende som det fysiske. Fantasien og den vennskapelige ertingen i etterkant, er viktigere selve akten - selv om hun kommer hver gang 👍

Endret av Otto
Skrevet

Veldig mye rundt cuckolding er mentalt. Den faktiske sexen er jo gjerne helt ordinær, men at det er en gift/samboende dame som gjør det er jo bare magisk.  Så kan en i tillegg gjøre det i forskjellige settinger. Slik som denne.

Takk for at du deler den med oss andre cucks!

• Takk 1
Skrevet (endret)
Lika skrev (9 timer siden):

Veldig mye rundt cuckolding er mentalt. Den faktiske sexen er jo gjerne helt ordinær, men at det er en gift/samboende dame som gjør det er jo bare magisk.  Så kan en i tillegg gjøre det i forskjellige settinger. Slik som denne.

Takk for at du deler den med oss andre cucks!

Enig. Vi har hatt virkelig superklaff en gang, hvor hun synes det første treffet var helt fantastisk, og orgasmene kom som perler på en snor.

Forøvrig liker vi tilbakevendende elskere, rett og slett fordi man normalt trenger å møtes 4-5 ganger før nytelsen er optimal.

ONS er vi egentlig ikke så glad i, men det kan skje dersom hun ser noen som pirrer henne. Fortrinnsvis liker vi da at flørten/spillet går over et par dager, slik som i denne historien fra i fjor sommer.

Rumpa settes sjelden i været for tilfeldig forbipasserende.

Endret av Otto
  • Liker 1
Skrevet
Otto skrev (På 8.4.2025 den 8.40):

Enig. Vi har hatt virkelig superklaff en gang, hvor hun synes det første treffet var helt fantastisk, og orgasmene kom som perler på en snor.

Forøvrig liker vi tilbakevendende elskere, rett og slett fordi man normalt trenger å møtes 4-5 ganger før nytelsen er optimal.

ONS er vi egentlig ikke så glad i, men det kan skje dersom hun ser noen som pirrer henne. Fortrinnsvis liker vi da at flørten/spillet går over et par dager, slik som i denne historien fra i fjor sommer.

Rumpa settes sjelden i været for tilfeldig forbipasserende.

Det er definitivt best med faste relasjoner. Må få til kjemi, kjenne hverandre osv.

Så er det ikke så lett å finne bra karer. Da blir det jo uansett for dumt å stoppe med en gang når det er klaff.

Har hatt ONS med suksess og, men det er mest at det tilfeldigvis har passet og/eller  kjemien er der.

• Liker 3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...