Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen her som har hatt noen gode erfaringer med å låne bort kona på Kielferga? Vi skal snart på tur der og det er første gang på lenge vi skal ut på noe uten unger, så da tenkte vi kanskje å kunne slå to fluer i en smekk. Både kjærestetur og låne bort kona tur. 😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi tok med en gutt på 24 på tur når hun var 44. Vi foretrakk en vi kjente fremfor en ukjent. Kanskje litt mindre spennende, men tryggere, hun visste at hun likte pikken hans og han fikk knulle henne uten kondom. Det var tredje gangen vi alle møttes. Hun hadde seks runder med ham under turen, dersom jeg husker riktig. Kun to med meg.

Vi har også snakket om å ta en tur hvor vi kunne finne en på båten, men det har aldri blitt noe av.

Det sagt tror jeg det kunne vært spennende å jakte på en fyr ombord. Å se de forlate bordet for å bli borte en time eller to ville vært frekt. Og spesielt hvis vi rollespilte oss gjennom det hele i etterkant.

Som skrevet tidligere har jeg stor glede av å vite at en annen så det jeg ser nå, for en liten stund siden. For meg er det en større turn on enn å se min kone ta i mot pikk til hun får orgasme, selv om det heller ikke er å forakte….

Fortell gjerne om hvordan det gikk.

Endret av Otto
  • Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...