Otto Skrevet 4. april Skrevet 4. april Første gangen vi hadde med en fremmed i leken opplevde jeg noe jeg nærmest vil beskrive som “akutt-sjalusi.” Nå er det derimot positiv spenning som gjelder. Det vi begge finner litt rart er at selv etter en lengre natt hvor alle hull har vært fylt, er det nesten som det ikke har skjedd dagen derpå. Hvordan føles dette for andre? 1 Siter
TobiasX Skrevet onsdag kl 22:20 Skrevet onsdag kl 22:20 (endret) Dette minner meg om hvordan ting skjedde hos oss. Han som etter hvert har blitt hennes faste elsker besøkte oss ofte i helgene, da vi hadde gående et prosjekt over lengre tid. Allerede første gangen kona og han møttes merket jeg at hun likte han godt, men så langt jeg vet skjedde det ikke noe den første tiden. Jeg vet ikke hvordan det begynte, men etter en tid ble det fast rutine at hun var innom gjesteværelset for å si godnatt til han og jeg hørte det gjerne ble en liten prat. Jeg tenkte vel ikke særlig over dette, men i ettertid husker jeg at denne "godnattstunden" stadig ble lengre. De fleste kvelder, når vi har lagt oss, pleier det å bli et "godnatt-knull", så også denne aktuelle kvelden. Fitta til kona pleier være trang og deilig sånn med en gang. Ikke slik denne kvelden. Jeg gled svært lett inn i henne og etter et par ganger inn og ut sa jeg til henne at hun var sånn ekstra glatt og føltes enda deiligere enn hun pleide. Da sa hun: "Jeg er ny-pult, jeg har sæd i meg, jeg har fitta full med sæd!". Hun fortsatte: "Han tok meg, han pulte meg med den deilige kuken sin." Jeg husker ikke helt reaksjon min, men ordet “akutt-sjalusi” er svært treffende. Og siden har det blitt slik, kona og han puler stort sett hver kveld og hver morgen og av og til enda mer. Han puler henne både lengre og mye oftere enn hva jeg er i stand til. Hun er bare "smørblid" og sier stadig at han gir henne sånne fantastiske orgasmer. (Jo, jeg hører stadig det...). I det senere har hun også begynt å si: "Det er så godt å pule med han, han fyller meg så godt". Dagen etter fortsetter han og jeg våre prosjektdiskusjoner og kona med sine huslige sysler. Alt som om intet spesielt er skjedd. Endret onsdag kl 22:27 av TobiasX Siter
Otto Skrevet torsdag kl 06:04 Forfatter Skrevet torsdag kl 06:04 (endret) @TobiasX Spennende. Vi har ikke så ofte fortsatt samværet dagen derpå, men det har skjedd. Da har vi både vekslet på, og pult henne sammen gjennom dagen. En gang sov vi tre i samme seng, og jeg våknet av rytmiske bevegelser som forplantet seg i madrassen. Det var hun som lå på siden med ansiktet mot meg mens gjesten tok henne bakfra. «God morgen» sa hun (også) smørblid da jeg lukket opp øynene. Mest samvær hadde vi sammen med en yngre gutt under en ferietur vi inviterte til. Da ble hun nok knullet 2-4 ganger om dagen av ham i to uker. Det var vi to som alltid sov sammen, men hver morgen når hun våknet gikk hun først på badet og deretter inn til ham. Jeg sto opp og laget frokost, slik at hun kunne drikke den første koppen med kaffe som nypult. Men følelsen av at det «nesten ikke har skjedd» er uavhengig av om treffet har dreid seg om en kveld eller vart over tid. Sånn er det her 🙂 Endret torsdag kl 07:54 av Otto 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet torsdag kl 08:46 Skrevet torsdag kl 08:46 Jeg har selv våknet av at kompisen var i full gang med fruen tidlig på morgenen etter en fuktig kveld, syntes det bare var en hyggelig gest å la gjesten bli ferdig før han dro 😊 1 Siter
Otto Skrevet torsdag kl 09:38 Forfatter Skrevet torsdag kl 09:38 (endret) Don't shoot me!!! skrev (52 minutter siden): Jeg har selv våknet av at kompisen var i full gang med fruen tidlig på morgenen etter en fuktig kveld, syntes det bare var en hyggelig gest å la gjesten bli ferdig før han dro 😊 Han ble ferdig her også, men han dro ikke. Vi hadde invitert han for helgen og dette var lørdag morgen. Etter vi alle kom hjem fra en handletur var planen å ta en øl sammen, men da sa fruen at vi fikk gjerne slappe av, men en av dere får holde meg med litt med selskap først. Jeg lot gjesten ha prioritet, så det var han som tok henne der på sofaen i stuen. Var det første gangen kompisen knullet fruen? Endret torsdag kl 09:39 av Otto Siter
Don't shoot me!!! Skrevet torsdag kl 09:50 Skrevet torsdag kl 09:50 Nei, men det var lenge siden sist 😊 1 Siter
Otto Skrevet torsdag kl 10:25 Forfatter Skrevet torsdag kl 10:25 (endret) Don't shoot me!!! skrev (5 timer siden): Nei, men det var lenge siden sist 😊 Da var det nok på tide 😁 Hva skjedde første gangen han nøt henne? Endret torsdag kl 15:03 av Otto Siter
Don't shoot me!!! Skrevet fredag kl 09:52 Skrevet fredag kl 09:52 Første gangen er jaggu blitt snart 24 år siden 🤔 Klassisk naschpiel og boblebad kort tid etter at vi ble sammen. Så om man skal sette det litt på spissen så har han jo pult henne i 24 år 😊 1 Siter
Otto Skrevet fredag kl 11:19 Forfatter Skrevet fredag kl 11:19 (endret) Don't shoot me!!! skrev (2 timer siden): Første gangen er jaggu blitt snart 24 år siden 🤔 Klassisk naschpiel og boblebad kort tid etter at vi ble sammen. Så om man skal sette det litt på spissen så har han jo pult henne i 24 år 😊 Imponerende 🤩 Boblebad er uprøvd her. Badekar har blitt benyttet en gang, men da var ikke jeg hjemme. Dersom litt nå og da i 24 år, så må de jo ha glede av det 😋 Endret fredag kl 11:54 av Otto Siter
Don't shoot me!!! Skrevet fredag kl 12:34 Skrevet fredag kl 12:34 Har vært to ganger i boblebad med samme fyr, men jeg ble like satt ut begge gangene, sist så la jeg jo ikke en gang merke til at hun runket han mens han fingret henne 😅 Siter
Otto Skrevet fredag kl 13:11 Forfatter Skrevet fredag kl 13:11 Don't shoot me!!! skrev (36 minutter siden): Har vært to ganger i boblebad med samme fyr, men jeg ble like satt ut begge gangene, sist så la jeg jo ikke en gang merke til at hun runket han mens han fingret henne 😅 Snill pike 😁 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet fredag kl 13:20 Skrevet fredag kl 13:20 Otto skrev (8 minutter siden): Snill pike 😁 Definitivt 😋 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet fredag kl 13:37 Skrevet fredag kl 13:37 Når det er sagt, boblebad er litt oppskrytt 😅 Fungerer veldig bra til tafsing og vorspiel, men selv det store boblebadet vi brukte første gangen med en sittedel endte opp med mye vann som skvalper rundt omkring. Men visuelt sett så er det helt fantastisk 😊 1 Siter
Otto Skrevet fredag kl 14:12 Forfatter Skrevet fredag kl 14:12 Ja, vann er i det store og hele oppskrytt, men tror jeg skjønner det visuelle. Her det nok sengen som er mest brukt. En gang så jeg en ex av meg ble tatt opp i mot et tre, med skjørtet løftet over rumpa. Det er vel min visuelle höjdare 😁 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet fredag kl 14:22 Skrevet fredag kl 14:22 Vi holder oss innendørs, nærmeste vi kommer et tre er jo opp mot veggen 😅 1 Siter
Otto Skrevet fredag kl 14:45 Forfatter Skrevet fredag kl 14:45 Ja. Dette var eneste utendørsaktivitet med en kompis. Vi gikk gjennom en park etter et restaurantbesøk hvor hun ertet ham med litt småklining. Deretter nærmest dro hun ham bort til et tre. Trusen hadde hun allerede gitt ham under bordet mens vi spiste, så her var det lett tilgang. Det skal sies at dette var noe hun og jeg hadde avtalt. Han klaget aldri 😁 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet fredag kl 14:48 Skrevet fredag kl 14:48 Snill pike som gir bort undertøyet 😊 1 Siter
Otto Skrevet fredag kl 14:51 Forfatter Skrevet fredag kl 14:51 (endret) Don't shoot me!!! skrev (23 minutter siden): Snill pike som gir bort undertøyet 😊 Hun var. Hun var så glad i sex at en truse var å betrakte som en billig investering….og hun fikk den nok tilbake. Han var jo på besøk hele helgen 😁 Endret fredag kl 15:11 av Otto 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.