Webmaster Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Hei alle sammen, Som dere kanskje allerede vet, har nettstedet vårt vært inaktivt en stund. Hovedårsaken har vært mangel på tid til å administrere det, noe som har fått oss til å vurdere å selge nettstedet helt. Vi har mottatt flere kjøpstilbud det siste året, men ærlig talt har ingen av dem vært seriøse nok eller oppfylt våre krav for å opprettholde fellesskapet, sikre brukernes personvern eller presentere solide planer for å forbedre nettstedet. Til tross for disse utfordringene har brukerbasen vår vokst jevnt, med økende engasjement over tid. Derfor har vi nå gjenoppdaget lidenskapen for prosjektet, sammen med det tekniske teamet som trengs for å håndtere betydelige forbedringer på nettstedet. Med denne kunngjøringen vil vi dele våre kommende planer for fellesskapet. Vil Vi Fortsette å Vurdere Salg av Nettstedet? Nettstedet er fortsatt tilgjengelig for salg fordi det er utfordrende å administrere det samtidig som vi håndterer våre ansvarsområder i det virkelige liv. Dersom vi finner noen med et seriøst tilbud, et sterkt engasjement for å ivareta brukernes personvern og en genuin lidenskap for å forbedre fellesskapet, er du velkommen til å kontakte oss via denne lenken: https://nordencuckold.com/contact/ Hva Er de Nye Funksjonene som Kommer på Nettstedet? Vi har diskutert nye funksjoner en stund, men på grunn av tidsbegrensninger ble utviklingen satt på pause. Nå har vi endelig det nødvendige teamet og verktøyene for å bygge nyttige funksjoner for fellesskapet. Her er en kort oversikt over hva som kommer: 1. En Ny Portal for Nettstedet: Vi lanserer en forbedret hjemmeside med et mer intuitivt design, slik at det blir enklere for deg å navigere effektivt. 2. Forbedret Galleri: Et dedikert galleriområde der medlemmer kan laste opp bilder, med bedre reaksjons- og kommentarfunksjoner. 3. Videoseksjon: Vi planlegger å lansere en ny videoseksjon – mer informasjon kommer snart. 4. Chat-funksjon: Vi vet at mange har ønsket seg dette, og vi beklager forsinkelsen. Utviklingen av en chat-funksjon krever avanserte verktøy for moderering, noe som tidligere har gjort det utfordrende. Men vi lover at det vil komme en chat-funksjon i løpet av året. Hvorfor Tar Godkjenning av Nye Registreringer Så Lang Tid? Vi prioriterer personvernet ditt og kvaliteten på fellesskapet vårt. Derfor blir hver registrering manuelt gjennomgått av teamet vårt for å forhindre misbruk, noe som kan føre til forsinkelser. Med nye administrasjonsverktøy håper vi å forbedre denne prosessen snart. Vil Jeg Kunne Slette Min Egen Profil? Ja! I den kommende oppdateringen vil du kunne slette kontoen din automatisk. Tidligere ble alle forespørsler om sletting håndtert manuelt, noe som førte til forsinkelser på grunn av tidsmangel. Snart vil du ha tilgang til et selvbetjeningsverktøy for å håndtere dette selv. Det er imidlertid en viktig detalj om dette, som vi forklarer i neste avsnitt. Strengere Tillatelsessystem med Flere Fordeler for Langvarige Brukere For å beskytte personvernet ditt og opprettholde et sunt fellesskap, vil vi innføre flere fordeler for brukere som har vært med oss lenge. Nye brukere må være aktive en stund før de får tilgang til visse funksjoner, inkludert noen av de nye funksjonene nevnt ovenfor. Dette sikrer et fellesskap som setter personvern og engasjement i fokus. Å implementere dette vil være en av våre høyeste prioriteringer i forbedringsarbeidet. Takk for at du er en del av fellesskapet vårt. Du kan delta i diskusjonen hvis du har offentlige spørsmål. For private henvendelser, ikke nøl med å kontakte oss via samme lenke. Vennlig hilsen, Webmaster 9 5 Siter
Haddios Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Hadde ønsket og vare en cuck for en norsk kvinne 🙏🏻 Siter
VinceBBC Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Har vært her gjennom oppturer og nedturer. Og går ingen steder!! BIG UP fra min side og ønsker laget det beste! 1 Siter
Lika Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Godt å høre at det er gode fremtidsplaner nå. Jeg oppdaget meg selv som cuck på dette nettstedet for 10 år siden. I tillegg til å ha funnet noen svære Bulls til min kone så har jeg også kommet i kontakt med flere likesinnede som har cuckolding som favoritt. Jeg heier på dette nettstedet! 1 2 Siter
Krydderpar Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Med fare for å virke noe utålmodig og ivrig her, men et par ønsker/innspill i den forbindelse: Personlig hadde vi likt at siden gikk tilbake til forrige navn, nemlig cuckold.no. I tillegg mener vi at man seriøst bør vurdere/beslutte en form for premium abonnement her, der alle funksjoner som allerede er annonsert gjøres tilgjengelig for en relativt snill sum, et sted mellom 49 og 99 kroner i måneden. Brukere som ikke ønsker å bruke noen få kroner på å kose seg her inne kan få lov til det, med noen begrensninger med tanke på tilgjengelighet og funksjonalitet. Det bør ikke skape for mye støy, cucks er allerede vant til begrensninger 😇, i det minste ønsker de det og flertallet av brukerne på siden, er enten wannabe eller skikkelige Bulls, og de er også vant til å legge noe i potten for å bli vurdert😎 1 1 1 Siter
Fuckman1983 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Gleder meg til å chatte med likesinnede her. Dette blir bra 😊 1 Siter
Webmaster Skrevet 13. februar Forfatter Skrevet 13. februar Takk for deres meninger om de kommende endringene. Jeg ønsker å svare på noen av spørsmålene deres ovenfor. Endringene fra det gamle domenet Kort fortalt var hovedårsaken til domenebyttet juridiske og potensielle personvernproblemer dersom nettstedet fortsatte på det gamle domenet. Siden vi setter personvern høyt, gir et .com-domene oss bedre muligheter til å beskytte brukernes data og samtidig forenkle de juridiske utfordringene. Til syvende og sist handler dette om å sikre et stabilt og bærekraftig fellesskap på lang sikt. Vi har imidlertid også sikret oss en kortere versjon av domenet, NorCuckold.com, som potensielt kan styrke merkevaren ytterligere. Den opprinnelige planen med NordenCuckold.com var å utvide rekkevidden til hele Norden. Selv om dette fortsatt er en stor visjon, har vi nå valgt å prioritere det norske publikumet først. Vi håper å lansere det kortere domenet snart med en gjennomtenkt plan for å styrke fellesskapet ytterligere. Om Premium-medlemskap Akkurat som med de juridiske og personvernrelaterte spørsmålene nevnt ovenfor, har vi ennå ikke planlagt å gjeninnføre premium-medlemskapet. Men når tiden er inne, kan dere være trygge på at det vil komme tilbake – og da med forbedringer som sikrer at det holder høy kvalitet. En av utfordringene vi vurderer er å finne et betalingssystem som ivaretar personvernet enda bedre. Som en del av denne prosessen vurderer vi å tilby kryptobetaling, noe som også kan gi våre medlemmer økt personvern. En Rask Oppdatering om Den Nye Portalen Vår nye portal er for tiden under intensiv utvikling og testing. Hvis den oppfyller våre kvalitetskrav, planlegger vi å lansere den i mars. Før den offisielle lanseringen vil vi ha en testfase for våre mest verdifulle medlemmer. Vi vil snart kunngjøre hvordan dere kan delta i denne prosessen. Del gjerne ideer eller ønsker dere måtte ha – vi er åpne for alle forslag. Webmaster 1 1 Siter
Lika Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Jeg bidrar gjerne i test. Har faglig bakgrunn innen testing. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.