Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Befinner du/dere deg på østlandsområdet (sånn ca), og cuckens innsats ikke strekker til, så skal jeg nok klare å finne veien og komme med litt nødhjelp. Bør cucken ydmykes, så lar jeg ham gjerne sitte i en stol i hjørnet mens han må se sin kjære knulles. Om han ikke er til stede, kan han forsynes fortløpende med bilder/filmer av fremmedkuk i sin kone. Eller kanskje hun bare trenger mer enn han kan tilby. Da kan han få delta etter mine og HW's instrukser. HW har kanskje et ønske om at han skal vite hvordan det er å få munnen full. Da må han gjerne få slikke henne ren etter at jeg er ferdig, eller jeg kan trekke meg ut og sprute direkte i hans munn.

Dette er jo en side hovedsakelig dedikert til cuckold, men en plain trekant er ikke feil det heller. Åpen for mye og mangt, så kom gjerne med ønsker.

IMG_9771.jpg

• Liker 2
  • Takk 1
  • Sexy 3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...