Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona og jeg gikk en tur i Trondheim sentrum for ca tre år siden. Passerte et dansestudio der de underviste i dansen kizomba, en afrikansk erotisk dans. Vi ble litt nyfikne, og da vi kom hjem tok vi kontakt pr telefon. Oppstart kurs var førstkommende tirsdag, og vi møtte mange danselystne par, og et dusin afrikanske instruktører. Jeg fant ikke den store interessen, men kona syntes det var toppers. Etter et par kurskvelder droppa jeg ut. Jeg kjørte og henta kona, kurset varte ca 2 timer og gikk over 16 kvelder. Noen kvelder senere fikk jeg sms om at hun fikk skyss hjem av en hyggelig instruktør. Dette gjentok seg flere kvelder, og oftere var hun borte 3 -4 timer. En kveld stoppet bilen med kona og instruktøren like ved huset vårt. De ble sittende en stund og prate i bilen, før de ga hverandre en god klem. De ville ha mer og kyssa heftig og lenge. Jeg kunne se at kona hadde en hånd rundt brystene under genseren. Hun kom inn i huset ganske opprømt, så fram til neste kurskveld. Senere kom hun hjem mye senere på kvelden, da satt hun mellom to afrikanere i baksetet. De hadde vært på en lite sjenert plass i utkanten av byen, og der fikk hun flere svarte kuker, både i fitta og munnen. Flere sendte sæden inn i henne.  Kona ble etterhvert et fast inventar på dansestudioet, og de fleste instruktørene der fikk adspredelse. Hun ble senere med tre av disse karene på dansetrening i Sverige, noe som pågikk over 5 dager. Hun er nå hekta på svarte, det er drt som gjelder. Og jeg har åpenhjertig fått servert alle opplevelsene. Sånn kan det endres fra tilbakeholden til ludder.

• Liker 2
  • Sexy 6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...