Lika Skrevet 7. november Share Skrevet 7. november Har tenkt litt på en ting. Hva tenker dere andre cucks om dette at kone forteller til venninder at de får seg bulls. At de får seg andre med stor pikk? Forteller at mannen har liten? Turn on? Turn off? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amerikaneren Skrevet 7. november Share Skrevet 7. november Absolutt turn on! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krydderpar Skrevet 13. november Share Skrevet 13. november At hun deler med venninner begeistringen om at hun har "fritt leide" til herlig sex med flotte Bulls hadde jeg kanskje akseptert. Problemet er at en slik proklamering garantert ville generert "20 spørsmål" fra venninnene. Typ "hvorfor", "hva er bra", "er han yngre/større/mer utholdende", "hvordan ser han/de ut", "hva sier mannen din" bla bla bla. Om budskapet i tillegg var at jeg er for liten/utilstrekkelig så hadde jeg satt foten ned, det er ikke OK. At hun sier det til meg (om ikke annet enn på tøys) at Bullen er større, gir henne mer, at hun ikke kjenner meg like godt etc., i et spill vi har - det er turn-on. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lika Skrevet 14. november Forfatter Share Skrevet 14. november Jeg fikk oppleve det i forrige uke. Det har nok pågått mye lenger, men fikk innsikt og åpenhet rundt det da. Det var åpenhet rundt at hun var en sizequeen og at disse andre var veldig store. Hvordan det stod til hjemme var visst ikke sagt. Det tente meg ihvertfall. Det er tydeligvis en måte å bli cucked på som jeg likte. ( ikke be meg forklare, jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor cucking tenner meg 😅 ) 2 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.