eroen Skrevet 17. oktober Share Skrevet 17. oktober Hei lenge siden jeg bøskte forumet sist, tenkte jeg skulle se innom men, ser ut som det er lite aktivitet her, stemmer det? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 18. oktober Share Skrevet 18. oktober Ja litt synd. Vi har hatt flere gode treff via dette forumet . Så håper det overlever. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullen88 Skrevet 21. oktober Share Skrevet 21. oktober Takk det samme, har hatt flere gode opplevelser så håper forumet overlever 🙏🏻🙏🏻 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullen88 Skrevet 21. oktober Share Skrevet 21. oktober Er det slik at om man poster linker til lignende forum som dette så blir de sensurert? 🤔 Tenker bedre føre var om det plutselig skulle være borte dette forumet en dag, så er det nok sikkert mange her inne som har andre de ønsker å komme i kontakt med/fortsette å holde kontakten med, første tanken som slo meg er å lage en gruppe på et annet forum der de som vil kan melde seg inn der om de ønsker, er det noen som har et annet forslag/bedre ide så kom gjerne med innspill/kritikk om dere har noe som kan hjelpe på saken, ønsker ikke at man skal miste kontakt med alle på dette forumet liksom... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 21. oktober Share Skrevet 21. oktober Om forumet virker dødt, er det vi brukere som kan påvirke dette mest. Selv setter jeg mest på sanne og egenopplevde opplevelser. Skriv i vei 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.