Gå til innhold

Hvem var pådriveren?

Otto

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan andre par kom i gang med å involvere andre i sitt sexliv? I mitt tilfelle, med en tidligere samboer, var det jeg som var pådriveren. Fra et kontant nei, jobbet vi oss gjennom erting, dildolek og rollespill og hun ble gradvis mer komfortabel med tanken.  Det tok vel ca ett år. Til slutt spurte hun om jeg visste om noen? Og det gjorde jeg. Det var en jeg hadde kjent i mange år. Vi dro på besøk til ham for å sjekke ham ut, og når vi kom ut i bilen spurte jeg min samboer om hva hun trodde. «Det tror jeg nok skulle gått bra» svarte hun. En uke senere pumpet han sæden i henne for første gang mens jeg bivånet det hele.

Endret av Otto
  • Liker 2
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det også "han" som var pådriveren i lang tid, selv om jeg aldri tenkte at tanken var ekkel eller frastøtende. Men når det endelig skjedde så var han nok ikke helt forberedt på hvor mye jeg skulle like det. Jeg tenker da både på det å være med andre, men også det å leke meg i rollen min.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helene_oslo skrev (14 timer siden):

Her var det også "han" som var pådriveren i lang tid, selv om jeg aldri tenkte at tanken var ekkel eller frastøtende. Men når det endelig skjedde så var han nok ikke helt forberedt på hvor mye jeg skulle like det. Jeg tenker da både på det å være med andre, men også det å leke meg i rollen min.

Jeg var 100% sikker på at hun ville finne glede i det. For meg var det en overraskelse hvor «sjalu» jeg ble når jeg fant dem kyssende (Les: klining) første gang, men det gikk fort over 🙂

Endret av Otto
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva som skjedde med oss første gangen.

Jeg møtte min kompis i Oslo sentrum. Etter litt prat på en pub sendte jeg noen sms til min samboer og et av svarene var: «KOM dere!.» så hun skjønte nok hva som var i gjære.

Jeg vet også at hun hoppet i dusjen og deretter barberte kjønnet. Da hun var ferdig så hun seg selv i speilet og tenkte….hva er det jeg driver med? Driver jeg her og håper på å oppleve en trekant? Og det sitret i kroppen.

Hun var kledd i skjørt og var fremdeles våt i håret da vi ankom. 

Etter noe vin viste min samboer gjesten mer og mere oppmerksomhet. Da jeg skulle på toalettet, sa jeg nærmest på spøk at de kunne jo småkline litt mens jeg var borte. Da jeg kom tilbake i stuen hadde de mer enn tatt tilbudet. De enset meg ikke, fullt opptatt med å utforske hverandre. De stoppet opp og rødmet kledelig når de endelig oppdaget at jeg sto og så på dem.

Kvelden endte litt forsiktig, men hun ble penetrert litt der på sofaen. Vi avtalte å møtes neste dag, og det var begynnelsen på at han knullet min samboer både titt og ofte.

Det var også starten på at hun gjorde seg tilgjengelig for andre menn i flere sammenhenger, spesielt på jobbreiser. Spurte hun ikke om «lov» - var hun alltid rask med å fortelle om hva hun hadde bedrevet. 

Endret av Otto
  • Liker 2
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otto skrev (59 minutter siden):

Det var også starten på at hun gjorde seg tilgjengelig for andre menn i flere sammenhenger, spesielt på jobbreiser. Spurte hun ikke om «lov» - var hun alltid rask med å fortelle om hva hun hadde bedrevet. 

Dette er hva jeg har "avtalt" med min kjære. Vær åpen og ærlig. Om hun skjuler noen treff er det utroskap med de konsekvenser det kan få. Hittil har hun ikke vist annen interesse for andre enn å fortelle meg når hun møter noen hun synes er kjekke så vi har en vei å gå 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...