Gå til innhold

Otto

Anbefalte innlegg

Dette er en ekte historie som skjedde noen år tilbake, med en duft av cuckold.

På denne tiden jobbet jeg et sted i Europa med tilhørende ukependling mens min daværende samboer bodde i Oslo. En søndag ikke så langt ut i det nye året pakket jeg bagen som del av å skulle reise mandag morgen. Min samboer pakket også litt, fordi hun skulle på jobbseminar i Stavanger med tilhørende overnatting fra tirsdag til onsdag. På fredag var avtalen at hun skulle hente meg på flyplassen, fordi vi skulle et stykke nordover med bil i helgen.

Jeg dro til OSL tidlig på mandag, og på ettermiddagen, etter jobb, ringte jeg min samboer. Hun var som vanlig i godt humør, men hun var ikke så overbegeistret for å måtte reise til Stavanger, da utbyttet ikke hadde vært så godt siste gang. «Så så, kanskje det er noen kjekke typer der» kvitterte jeg.

Det hører også med til historien at hun tilhører en kategori kvinner som er veldig glad i sex. På dette tidspunktet hadde vi hatt noen opplevelser med to ulike menn, hvor den ene hadde vært med å knulle henne flere ganger, men hun hadde aldri vært på vift alene, dersom vi ikke teller med de to gangene hun var utro mot sin ex-mann, med samme fyr - også i jobbsammenheng.

Før vi la på ble vi enige om at dersom hun lyktes med å forføre en mann på turen skulle hun møte meg på flyplassen på fredag ikledd skjørt, stay ups og uten truser. Hadde hun ikke hatt sex skulle hun stille i bukser.

Vi holdt kontakten utover i uken og på onsdag sendte hun en sms om at hun var hjemme igjen. «Hvordan var seminaret?» spurte jeg når vi snakket på telefonen på kvelden. «Det var OK» svarte hun litt nøytralt, uten å komme inn på noen detaljer. Avtalen var jo tross alt at det var skjørt eller bukser på flyplassen som skulle åpenbare sannheten. 

På fredag landet jeg på OSL i henhold til tidtabell og etter å ha kjøpt et par flasker vin på tax-free gikk jeg spent ut i ankomsthallen. Der sto min samboer i bukser. Jeg svelget litt ukontrollert, og ble ikke noe mindre glad for å se henne av den grunn. Vi gav hverandre et kort kyss, og deretter begynte å gå mot utgangen. «Vent litt kjære, vi skal kjøre langt, så jeg ønsker en tur innom toalettet» sa hun. «OK» sa jeg. Det var ingen grunn til å stresse, vi skulle bare kjøre ca 2,5 time til et hotell som vi skulle bruke som utgangspunkt for noen sosiale aktiviteter i helgen, med start på lørdag.

Ikke alt for lenge etter kom hun opp rulletrappen etter å ha besøkt toalettet på nivået under. Kledd i skjørt! «Du kjører» sa hun smilende, så skal jeg fortelle deg detaljene i bilen. Hun tenkte nok at dette var en grei oppladning før vi kom frem til hotellet. Jeg svelget igjen. Lucky guy, tenkte jeg i det vi satt oss i bilen.

Vi begynte kjøreturen. Historien var at etter første dag på seminaret hadde deltakerne hatt en samling på hotellet. Der hadde hun blinket seg ut en kandidat som var noen år yngre, men pratsom og kjekk. Min samboer var en vakker kvinne som kunne snakke om alt med hvem som helst. Understøttet av å være slank med naturlig D-Cup, hadde hun sjelden problemer med å tiltrekke seg litt oppmerksomhet. Hun trivdes i mannens selskap.

Men alle visste at de skulle ha en ny dag i morgen, så det var ikke alt for sent da hun bestemte seg for å takke for seg. Og hun hadde jo tross alt en plan. Han som hun hadde brukt mest tid med hadde da flyttet seg til baren for å kjøpe seg noe å drikke. Hun gikk bort til ham, og fortalte at hun var på vei til rommet. «Takk for praten» sa hun og rakte frem hånden, for på en litt spøkefull måte takke ham. «Å, det var da så lite» sa han og tok hennes utstrakte hånd. Hun nøt øyeblikket da han forsto at hun hadde et nøkkelkort i hånden. «Kom vis du vil» sa hun, smilte og gikk litt sakte ut av baren. Hun visste at han vekslet mellom følge henne med blikket og se ned på nøkkelkortet til Rom 305 som han nå holdt i hånden.

Jeg kunne se det for meg, ingen kan gå mer sensuelt enn henne når hun ønsket å bruke en påkledd rumpe som del av å invitere til sex.

På rommet kledde hun av seg. Hun sto i undertøyet på badet mens hun litt nervøst pusset tenner, da hun hørte døren ble åpnet. Der sto han, også litt smånervøs. «Jeg er straks ferdig, kanskje du har lyst å gå på badet også?» «Jeg har vært der» svarte han, jeg bor også i denne etasjen. «Blir du litt?» spurte hun, og han nikket. Hennes kropp var ikke skapt for sjenanse, så hun tok derfor av seg undertøyet stående foran ham. Deretter ble rumpa satt litt i været da hun krabbet opp i sengen og la seg under dynen. Alt uten å slippe blikket hans.
«Ta av deg og kom» sa hun, og det gjorde han.

Mens hun fortalte befølte hun seg selv lett og hadde en hånd i skrittet mitt, men mest av alt konsentrerte hun seg for å fortelle historien slik hun husket den. «Er det ikke litt rart, vi var begge helt nakne i sengen, våre kropper smeltet litt sammen og først da kysset vi første gang? Det mest vanlige er jo å kline litt før man havner i sengen….» sa hun nesten litt filosofisk. Jeg svelget, men svarte ikke. Jeg visste alt om hvordan hun kysset dypt, samtidig som hun presset sine bryst mot brystkassen min. 

Hun fortsatte fortellingen, og ingen detalj ble utelatt. Han var litt grovere utrustet enn meg, men ikke mye. Først hadde hun ridd ham, som var hennes absolutte favorittposisjon, og deretter hadde han knullet henne både i misjonærstillingen og bakfra. «Hva var best?» «Når han slikket» svarte hun. «Kom han i deg?» spurte jeg. «Ja, han kom to ganger,  første gangen i meg og deretter i munnen». «I munnen sist?» «Ja, jeg sugde ham i den lille gangen på rommet da han skulle tilbake til sitt eget rom. Han hadde klærne på, en hånd på dørklinken og den andre på mitt hode.» «Kom du?» «Det gjør jeg alltid, en gang når hans slikket meg og en gang mens jeg red ham. Det var nær på når han tok meg bakfra også, men det var da han kom første gang.»

Nå kunne jeg til og med lukte henne etter at hun hadde latt fingrene spille over kjønnet siden vi forlot flyplassen, og selv hadde jeg fått en våt flekk på buksen. Nå fikk det være nok. Vi forlot E-6 og kjørte ned mot Mjøsa. Klokken var ca 23.00, vi møtte ingen biler og det var godt og mørkt.

Jeg stoppet bilen midt i veien, forsøkte ikke en gang å kjøre ut til siden. «Ut» sa jeg, og hun var ikke vanskelig be. Bilen gikk, og med lysene på bøyde hun seg over panseret. Det var enkelt å trenge inn i henne bakfra, truseløs og våt som hun var. Ingenting tok lang tid. Hun kom først, og et halvt sekund etterpå kom jeg. Og det beste med hele historien var at akkurat idet hennes kropp ristet i orgasme og jeg sprutet kaskader av sæd inne i henne - så kom toget rett nedenfor! Avstanden til skinnegangen var ikke lang, men det var mørkt og vognene var godt opplyst, som kjent er det vanskelig å se ut da. Og skulle noen ha sett oss, så ville de ikke sett noe annet enn en vakker kvinne midt i orgasmen påført av en mann som hadde blitt vanvittig kåt av at hun hadde gjort seg tilgjengelig for en annen mann tidligere i uken. Vi lo godt de sekundene det tok det lange toget å passere, og jeg tror ikke jeg trakk meg ut før siste vogn forsvant ut av synet.

«Flink pike» sa jeg da vi hoppet inn i bilen igjen. «Ikke sant» svart hun med et smil. Hun var alltid glad rett etter sex.

Neste gang var hun ikke like motvillig når det gjaldt å reise til Stavanger.

Endret av Otto
  • Liker 4
  • Sexy 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...