Bambi Skrevet 10. august Share Skrevet 10. august Hun ønsker seg en stor kuk til runde nr 2, gjerne dp også 3 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mimmim Skrevet 10. august Share Skrevet 10. august Det var en nydelig mus. Ta gjerne kontakt hvis dere trenger hjelp til en ekstra runde. 🇹🇭 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 11. august Share Skrevet 11. august Herregud, for en deilig fitte 🤤 Er det lov å spørre om hvor mange fremmede menn som har sprutet i henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 13. oktober Forfatter Share Skrevet 13. oktober Ah det er mange, det hullet er godt brukt, og hun elsker sperm, spesielt creampies. men om jeg skal anslå så vil jeg tro rundt 200-300 stk 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walkalone Skrevet 14. oktober Share Skrevet 14. oktober Hvor gammel er hun? Synd dere er litt langt unna for min del, ellers hadde det vært meget fristende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 14. oktober Share Skrevet 14. oktober Bambi skrev (17 timer siden): Ah det er mange, det hullet er godt brukt, og hun elsker sperm, spesielt creampies. men om jeg skal anslå så vil jeg tro rundt 200-300 stk Såpass, ja. Er skikkelig knullegudinne med andre ord 🤤 Har du/dere erfaringer med henne, siden du anslår et antall fremmed pikk hun har fått seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.