Gå til innhold

3 flasker Champagne.


DominantBull

Anbefalte innlegg

Jeg må le litt når det i en rekke tråder generaliseres over en lav sko om surrekukker og det som verre er, så nå tenkte jeg jeg skal generalisere litt selv.

 

Det å opprette kontakt med en seriøs Bull er ikke astrofysikk, men man bør kanskje ha tenkt ett par tanker før man kommer dit.

 

Fra en Bull's synspunkt så møter han her inne (og andre steder) stort sett varierende "typer" av cuckolder.

Med varierende grader av så mener jeg alt fra

- "Optimisten" som vil vite alt av erfaringer og informasjon før han 3 timer senere avslører at kona ikke er heeelt med, men om Bullen kan skaffe ett hotellrom slik at vi kan møtes på byen etter at han har fylt henne til halsen med champagne så "vi kan sikkert overtale henne sammen".

Til det andre ytterpunktet, "cuckolden", hvor han har fått i oppdrag av henne å opprette kontakt med Bullen.

 

I mellom disse ytterpunktene finner man:

 

- Den ensomme - Han som ikke har noen kvinne i livet sitt i det hele tatt.

 

Kontakt

- Teppebomber - Han som snakker med og/eller mailer alle(!!).

- Snikskytter - Han som jobber fra en liste av "kvaliteter" enten fra henne eller fra sitt eget fantasiliv.

- Lokalt regnskyll - Han som velger bare utifra ett spesifikt kriterium (størrelse, lokasjon, bilde, høyde, Online-på-chatten-nå osv.)

- Cuckolden - Han som tar kontakt fordi Queen har sagt at hun ønsker kontakt med den spesifikke Bullen

 

Kunnskap

- Clueless - Han som ikke har den ringeste ide om hva hun ønsker

- Asshole - Han som helt enkelt gir faen i hva hun ønsker (ofte fordi "det er MIN fantasi").

- FAKTA - Han som er OVERBEVIST om at han "kjenner henne så godt at han VET hva hun ønsker".

- Copycat - Han som tror at hun vil ha en kopi av ham (ofte med en liten forskjell - litt yngre, litt større, litt høyere). Overlapper ofte Clueless eller FAKTA.

- Cuckolden - Han som overlater til henne å fortelle selv.

 

Personlighet

- Ludvig - Han som helt enkelt leter etter en mann til en trekant sammen med kona (også kjent som jeg-skal-alltid-være-med-mannen)

- Egoisten - Han som ikke har lest profilteksten og ønsker at du skal gjenta alt for ham i chatten. (Gjerne med enklere ord og setninger)

- Kongen - Han som tror at "ALLE" bor i Oslo, eller at fitta til kona hans er det som får en til å hoppe på ett fly umiddelbart

- Ekornet - Han som fant cuckolding på Google for 45 minutter siden, opprettet profil her klokken 0317 på natt til tirsdag og nå skal "prøve".

- Stalin - Han som vil ha kontrollen på alt selv og skal godkjenne alt først og innbiller seg at når det kommer til stykket så vil han være i stand til å la ting skje mellom Bull og Queen uten interferens.

- Planleggeren - han som har bearbeidet kona i 3 år og nå har glemt at han må slippe tømmene og la henne ta del i det hele FØR hun ligger på ett hotellrom.

- Cuckolden - Han som lar Bullen snakke med henne direkte så snart han har forsikret seg om at Bullen ikke er psykopat. I trygg forvissning om at hun er glad i ham og vil velge ikke bare basert på hennes egne kriterier, men også hans.

 

 

Kjente kombinasjoner er; Teppebombe-Optimisten, Den ensomme Egoisten, Den Optimistiske Kongen, FAKTA-planleggeren, Lokalt regnskylls-Ekornet, Asshole-Kongen, Snikskytter-Ludvig, Copycat-Stalin og Clueless-Planlegger.

 

Det som IKKE er så vanlig å møte er Cuckolden-Cuckolden-Cuckolden.

 

 

Så til tankene man bør gjøre seg først;

1. Hvilken TYPE Bull er det DERE (altså dere begge!!) ser etter?

2. Hvordan ser dere for dere kontakten? Husvenn? Besøk i ny og ne? Hotell når det passer seg?

3. Hvor OFTE?

4. Den riktige Bullen er like lite desperat som kona di.

5. Om dere skal være cuckold-par så betyr det oftest at HUN bestemmer. Jo før HUN kommer inn i bildet, jo høyere er sannsynligheten for at vi møtes. Med det mener jeg nærmere 5 minutter enn 2 timer.

6. Om HUN skal ha sex med Bullen, så betyr det at HUN må like ham. Om du gjør det spiller en ikke uvesentlig, men betraktelig mindre, rolle.

7. Du som cuckold må se på dette som TO forskjellige samspill - Bull/Queen og Queen/cuck. Queen ER bindeleddet, broen, nøkkelen.

8. Vær ærlig og frempå med det dere ser etter - Ikke prøv å presse en firkantet kloss inn i ett trekantet hull bare fordi du syntes noe hørtes spennende ut.

 

Og en bønn;

9. Vis litt respekt og legg ut noen ord om hvem dere er og hva dere ønsker, samt ett bilde eller 4. Det behøver ikke å være mere enn ett bilde av dere på siste julebord med ansiktene sladdet.

 

 

 

Jeg er langt fra desperat, jeg har lagt ut noen få av de mange tankene som tenner meg og hvor jeg befinner meg, samt bilder. Om du tror at hun vil like meg, la henne se og lese profilen min. Om alt fortsatt er ok, så kan vi prates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si en ting, at personlig har jeg mange ønsker, derfor er det vanskelig å si klart fra. Og det vet mannen min.

Jeg er impulsiv og kan like gjerne møte opp til noe "ukjent" og der jeg vet lite. Typen min har kanskje ordna med noe for meg , som jeg ikke får vite så mye om. Men jeg har også sagt fra om noen jeg liker , som han kan få i oppdrag å ta kontakt med. Og har jo lyst å finne en bull, som jeg liker og som liker meg, som jeg kan bli kjent med og treffe oftere. Noen som vet hva jeg liker og som jeg kan utfordre grenser med.

Men andre ganger er jeg bare en tøs ute på byen , og kommer hjem med bh-en i veska ;)

Bruker å si jeg er seksuellt schizofren, og liker mye. Så ikke alltid så lett å fortelle hva jeg vil. Det kommer veldig an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si en ting, at personlig har jeg mange ønsker, derfor er det vanskelig å si klart fra.

....

Bruker å si jeg er seksuellt schizofren, og liker mye. Så ikke alltid så lett å fortelle hva jeg vil. Det kommer veldig an på.

 

Tror vel ikke at du er så veldig forskjellig fra de fleste andre kvinner der tøs. Med sykluser og hormoner og annet så er det ofte at preferansen en dag kan være forskjellig en annen dag.

Akkurat derfor det er så viktig å få kvinnen/deg på banen så fort som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...