Kuckoloco Skrevet 6. august Share Skrevet 6. august Har hatt en fantasi i hodet mitt en stund. Var en fyr som ledet meg inn på ideen. …men altså… jeg har fantasert litt videre😉 Jeg og kona tar inn på hotell. Sponset litt av alle menn som vil bli med selvfølgelig. Jeg kler av henne, binder henne fast til sengen på et vis og blindfolder henne. Så går jeg ned i lobbyen/ baren og setter meg ned. Kona ligger naken og alene på rommet. Vi har telefonkontakt hele tiden. Jeg med headset så jeg får høre alt som skjer. Der møter jeg dere menn, 4, 5, 6 eller 10 stk. Vi sitter samlet rundt noen bord e.l. Jeg gir førstemann nøkkelkortet til rommet og forteller deg rom nummeret og at du kan gjøre hva du vil med henne. Ikke noe smertefullt selvfølgelig. Men alle hull er lov og du kan sprute hvor du vil. Du får 15 minutter på deg. Jeg setter tiden med mobilen og gir beskjed, via telefonen til kona, når tiden er ute. Du gjør deg ferdig og kommer ned i baren/ lobbyen og gir nøkkelkortet til nestemann. Du kan sette deg ned og vente til sistemann er ferdig hvis du vil ha nye 15 minutter. Og sånn fortsetter det til alle har fått. Og tenker vi holder på i 2-3 timer. Jo fortere dere blir ferdig jo fortere får dere en ny runde etterpå. Jeg må opp og rengjøre henne tilslutt. Høres det spennende ut? Hvem ville blitt med på noe sånt. Og hva ville dere gjort med kona? Kan hende jeg må sette opp et kamera så jeg får se etterpå☺️ 1 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 9. august Share Skrevet 9. august Det hørtes jo helt episk ut. Bør filmes ja, og kanskje deles på forumet i etterkant, hehe 🤤 Kanskje lurt at nestemann gjør seg klar utenfor døren før 15 minutter har gått, slik at kona de ikke må vente for lenge til neste pikk (i tilfelle hun er nær orgasme). Creampie-gangbangs er det beste (etter min mening), så det blir sikkert deilig for deg å rengjøre til slutt 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuckoloco Skrevet 9. august Forfatter Share Skrevet 9. august Jaja kona er hvertfall med på fantasien, nå må vi bare finne en helg. Fredag eller lørdag. «Er du med på dette» spør jeg, «ja selvfølgelig» svarer hun😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 10. august Share Skrevet 10. august Du er en svært heldig mann. Jeg skulle ydmykt spurt om å få delta på dette, men jeg bor i utlandet for tiden. Håper du finner mannfolka du trenger for å gi henne en uforglemmelig kveld 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.