Dom-Bergen Skrevet 25. juli Share Skrevet 25. juli Cuck bundet og edget forran kona mens hun leker med Bull.? Hvordan hadde denne settingen vært? Cuck som står bundet fast med en maustec edging kontroller, holdt på kanten av orgasme hele veien, mens Hotwife blir tatt av Bull forran han? Ett eksempel på hvordan kontrolleren fungerer: https://x.com/PupWilde/status/1780616245424914555 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lika Skrevet 26. juli Share Skrevet 26. juli Tror jeg hadde kommet ukontrollert. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dom-Bergen Skrevet 26. juli Forfatter Share Skrevet 26. juli Lika skrev (2 timer siden): Tror jeg hadde kommet ukontrollert. Det er akkurat hva edging kontrolleren skal forhindre... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911 Skrevet 26. juli Share Skrevet 26. juli (endret) "Siden finnes ikke" 🤒 Edit: Google hjalp meg. Så litt spennende ut denne. Utsolgt om noen skulle ønske å kjøpe. Endret 26. juli av 911 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dom-Bergen Skrevet 27. juli Forfatter Share Skrevet 27. juli 911 skrev (3 timer siden): "Siden finnes ikke" 🤒 Edit: Google hjalp meg. Så litt spennende ut denne. Utsolgt om noen skulle ønske å kjøpe. Hmm. Linken virker her. De er utsolgt, men legger ut nye for salg hver mandag, er dog fryktelig lang leveringstid, 8 til 10 uker produksjonstid. Men kan absolutt anbefale den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lika Skrevet 27. juli Share Skrevet 27. juli Dom-Bergen skrev (14 timer siden): Det er akkurat hva edging kontrolleren skal forhindre... Sant, men kan ikke forstå hvordan det skal stoppe en orgasme i en så heftig setting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 3. september Share Skrevet 3. september Utrolig spennende. Har du fått den maskinen i hus? @Dom-Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dom-Bergen Skrevet 12. september Forfatter Share Skrevet 12. september Bergen skrev (På 3.9.2024 den 21.49): Utrolig spennende. Har du fått den maskinen i hus? @Dom-Bergen? Den er på plass ja. Og så langt har den fungert over all forventning. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.