unitom Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 Jeg og fruen planlegger en hotellhelg i Tromsø i januar. Vi har en felles fantasi om at jeg ber henne legge seg naken på sengen og knyter bind foran øyene hennes. Så kommer det en fremmed mann inn på rommet og knuller henne, tømmer seg i henne, og går igjen. Jeg vil være tilstede som tilskuer. Hun er 39 år, 163 cm slank og med flotte bryster. Og veldig glad i kuk...... :-) Kunne dette være noe for deg? Ta kontakt på PM for videre avtale. Ps, ingen "krav" til noe enorm kuk, gjennomsnitt er helt greit, så ikke vær redd for å ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bugsy Skrevet 23. november 2012 Share Skrevet 23. november 2012 Jeg stiller gjerne opp...mann på 41 år her...ser ok ut og har mye erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 12. september 2013 Share Skrevet 12. september 2013 Bildet viser ihvertfall en veldig sexy dame - håper dere tar dere en Oslotur - da må dere si fra til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.