Bisexmannen Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 Er det fler her inne som synes det er spennende med bisex mellom menn? Jeg føler meg veldig hetero normalt sett, men er "situasjons bisexuell" og har opplevd fler ganger at jeg nyter at en mann tar meg skikkelig analt, bruker meg som et "ludder". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 hmm tanken har iallefall streifet meg både en og to ganger må jeg innrømme ... Hotwife i ene armkroken og en sissytøs på andre armen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 Absolutt et ønske ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 Jeg tror det vil være fint å prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 23. november 2012 Share Skrevet 23. november 2012 Har tenkt på det mange ganger, ja. Prøvde en gang i tenårene, og det var slett ikke avskrekkende. Dette selv om jeg er lykkelig hetero. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handymanny Skrevet 30. november 2012 Share Skrevet 30. november 2012 Tanken er definitivt tenkt, men er nok heller den som knuller... Smil... Deilig bilder du hadde lagt ut omkring temaet... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 30. november 2012 Share Skrevet 30. november 2012 Høres deilig ut :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.