Real cukold Skrevet 26. februar Share Skrevet 26. februar Bilde av meg😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kulis Skrevet 26. februar Share Skrevet 26. februar gratulerer, det ble fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krydderpar Skrevet 26. februar Share Skrevet 26. februar Wow! Gjennomført😎 Hva synes fruen din, er hun fornøyd med tilstanden og pynten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Real cukold Skrevet 27. februar Forfatter Share Skrevet 27. februar Krydderpar skrev (6 timer siden): Wow! Gjennomført😎 Hva synes fruen din, er hun fornøyd med tilstanden og pynten? Hun er veldig fornøyd😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 16. mars Share Skrevet 16. mars Utrolig stilig bilde, og ikke minst tatovering 😉 Det ser ut som du har en ganske liten pikk. Stemmer det? Og er det lov å spørre om hvor mange fremmede menn som har sprutet inn i kona di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911 Skrevet 16. mars Share Skrevet 16. mars Den blir jo automatisk liten når den presses inn i et bur og kan bli så liten at den nesten ikke vises selv om den er noenlunde normal uten bur (snakker av erfaring 🙂 ). Men jeg vet jo ikke størrelsen på TS sin pikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Real cukold Skrevet 16. mars Forfatter Share Skrevet 16. mars Hei, har vel en helt grei kuk, og hun liker den veldig godt, men ingen cuck er lik, og min HW er ingen tøs som er lett på tråden. Hun er kresen i valg av bull, og hun liker å bruke samme bull over tid. Hun har friheten til selv å bestemme når og hvor😊 Jeg er mere spent enn henne. Vær tro mot deg selv, er vel det viktigste. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.