Sexytøs Skrevet 11. august 2023 Share Skrevet 11. august 2023 (endret) Hei alle fantastisk snille og flinke bull på siden:) og takk til dere som har møtt og knulla meg mens mannen både står utenfor døra hører meg stønne (som pirrer meg enormt) eller til deg som knulla mens mannen sto med knærne på puta foran senga innelåst og patetisk;) jeg selv er veldig happy med mannen min og str….(vi måtte ta kaldt vann på pikken hans for å få plass i buret… men elsker ha han innelåst… hva mer kan man gjøre?? Drømmer om knulle han med strap on eller se min bull knulle lille rumpe hullet hans etter han er ferdig med meg… hva tenker resten?? Endret 11. august 2023 av Sexytøs 5 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbh Skrevet 1. april Share Skrevet 1. april Du fikk ikke svar? Strapon vil jeg stemme på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantyhose Skrevet 6. april Share Skrevet 6. april La Bull kjøre ham en runde i toern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckjo Skrevet 1. mai Share Skrevet 1. mai Velg det som pirrer deg og bull mest. Kanskje begge deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.