Pat91 Skrevet 24. juni 2023 Share Skrevet 24. juni 2023 Hei, er på jakt etter kjekke, slanke eller trente menn i Bergen omegn! Fruen er på jakt etter noen å finne tonen med og tinder er uaktuelt, legg gjerne igjen snap navnet ditt her viss du holder til i Bergen så adder hun, blir du fjernet igjen så er det fordi Hu ikke fant det av interesse, ikke bli fornærmet men fruen er 53 kilo, slank og utrolig vakker og har en høy standard. Føler du at du muligens er innenfor sjangeren og vil ta sjangsen og kanskje vil ha en hookup partner i Bergen så legg igjen snappen din. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexbull Skrevet 24. juni 2023 Share Skrevet 24. juni 2023 Hei:) legg meg til på snap: pbpb20236122 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Draxx Skrevet 4. juli 2023 Share Skrevet 4. juli 2023 Hørest spennende ut!☺️ Drax.snow er snappen min!😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dom-Bergen Skrevet 5. juli 2023 Share Skrevet 5. juli 2023 Send meg en dm om snap er interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Januzmaan Skrevet 12. juli 2023 Share Skrevet 12. juli 2023 Hei:) legg gjerne til januzmaan1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ready4_action Skrevet 12. august 2023 Share Skrevet 12. august 2023 Ready4_action, hører fra henne😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raul1968 Skrevet 13. august 2023 Share Skrevet 13. august 2023 RaoulBergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.