darkbulloslo Skrevet 26. mars 2023 Share Skrevet 26. mars 2023 (endret) Jeg er en trent, erfaren og viril mørk bull i Oslo. Jeg er hetero. Søker par (cuck/HW) / kvinner. Gjensidig respekt og diskresjon er viktig og du/dere kan trygt ta kontakt, så avtales vi nærmere. Jeg er også utdannet massør og kan tilby damen en deilig massasje. Endret 1. april 2023 av darkbulloslo endret tekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexstatisk Skrevet 17. april 2023 Share Skrevet 17. april 2023 Hei, har du mye erfaring med hotwife settingen? Hva er din prefererte setting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkbulloslo Skrevet 22. mai 2023 Forfatter Share Skrevet 22. mai 2023 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoungcoupleBergen Skrevet 23. mai 2023 Share Skrevet 23. mai 2023 Tar en hele der snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkbulloslo Skrevet 29. mai 2023 Forfatter Share Skrevet 29. mai 2023 (endret) Kjempeflott å se dere igår T. og K.! Du er en flott og deilig Hotwife, K. Håper vi kan sees igjen snart! Endret 29. mai 2023 av darkbulloslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.