Fuckman1983 Skrevet 15. januar 2023 Share Skrevet 15. januar 2023 En hotwife politikvinne fra Tennessee var visst i overkant glad i fremmed pikk, og lot sine mannlige kollegaer knulle henne. Med mannens tillatelse, selvsagt Leste nettopp om dette, og det tente meg. Er det noen som kjenner godt til saken, og det dere i så fall om disse mennene fikk sprute inni henne? Skjønner jo at NY Post ikke røper slike detaljer, men vil jo tro hun lot dem få gjøre det. Hun ser jo også veldig deilig ut 🤤 Les om saken her: https://nypost.com/2023/01/13/husband-of-tennessee-cop-at-center-of-sex-scandal-sticking-by-her-report/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mimmim Skrevet 15. januar 2023 Share Skrevet 15. januar 2023 Jeg har ikke fulgt med på en stund hva som skjer på Cuckold fronten i USA, men jeg pleier og lese litt på cuckoldplace punktum com og der er det mange som får med seg forskjellige ting rundt om i verden og serlig i USA. Sjekk ut. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.