litencuck Skrevet 21. november 2022 Share Skrevet 21. november 2022 Når Kona ligger og koser med seg selv ,etter treff, og man selv er fittefri på 4 året ,mens Kona stadig blir fylt av Skikkelig Mannfolk med stor Kuker ,og man er utrolig Takknemlig for at disse Bulls redder både ekteskap og forhold ! 4 1 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 21. november 2022 Share Skrevet 21. november 2022 Nina har ei deilig fitte 👌 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litencuck Skrevet 21. november 2022 Forfatter Share Skrevet 21. november 2022 darky skrev (1 minutt siden): Nina har ei deilig fitte 👌 Tusen Takk ! underdanig Hilsen cucken 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 7. oktober 2023 Share Skrevet 7. oktober 2023 Fantastisk bilde 👅 Hva slags seksuelt forhold har dere? Får du i det hele tatt lov til å sprute foran henne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litencuck Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter Share Skrevet 7. oktober 2023 Fuckman1983 skrev (5 timer siden): Fantastisk bilde 👅 Hva slags seksuelt forhold har dere? Får du i det hele tatt lov til å sprute foran henne? Hei ! Tusen Takk ! Kona er Sjefen , får ikke lov til å ha sex (fitteløs 5 år) men rengjør og suger hvis ønskelig ! har egen sprutekopp som jeg får lov til å runke og sprute i en gang pr mnd ,hvis jeg oppfører meg ! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 8. oktober 2023 Share Skrevet 8. oktober 2023 litencuck skrev (23 timer siden): Hei ! Tusen Takk ! Kona er Sjefen , får ikke lov til å ha sex (fitteløs 5 år) men rengjør og suger hvis ønskelig ! har egen sprutekopp som jeg får lov til å runke og sprute i en gang pr mnd ,hvis jeg oppfører meg ! Høres veldig bra ut. Jeg skjønner jo Nina godt, for du har en veldig liten pikk (minste jeg har sett her inne) og da blir det jo meningsløst at skal få knulle henne. For hun kan jo umulig nyte det. Håper du rengjør henne grundig etter at hun har hatt en skikkelig pikke i seg 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.