NewCUCK Skrevet 21. september 2022 Share Skrevet 21. september 2022 Ikke lett finne en god seriøs Bull som er tolmodig og vil hjelpe meg i mål med min drøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolphiner Skrevet 21. september 2022 Share Skrevet 21. september 2022 Hei NewCUCK Du kan begynne med noen bilder i profilen som er av dere, og spesielt henne. Videre kan det være lurt å skrive litt utfyllende hva dere er ute etter og hvordan dere ser for dere at kontakten med Bull skal opprettes, og hva dere forventer av Bull i relasjon til dere. En kort kryptisk profil uten bilder og info, forkaster jeg for og ser på som useriøs. Ha en fin kveld Dolphiner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewCUCK Skrevet 22. september 2022 Forfatter Share Skrevet 22. september 2022 Useriøs er jeg ikke. Men forsiktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex979 Skrevet 23. september 2022 Share Skrevet 23. september 2022 Jeg kan hjelpe deg hvis du ønsker dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.