xxmg Skrevet 17. september 2022 Share Skrevet 17. september 2022 Hei! Er det noen felles cucks som vil bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brutal_Cuck Skrevet 2. oktober 2022 Share Skrevet 2. oktober 2022 Gjerne, om det kan innbefatte digital kontakt, langt til Stavanger for min del😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SørVestCuck Skrevet 27. mars Share Skrevet 27. mars Ja gjerne, interessert i å bli kjent med andre cuckolds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjærgårdspar Skrevet 28. mars Share Skrevet 28. mars Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 28. mars Share Skrevet 28. mars Gjerne det🙃. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 28. mars Share Skrevet 28. mars Bull her. Men deler gjerne historier og erfaringer om det skulle være interessant. Har sprutet inni en del hotwives opp gjennom årene, både privat samt på hoteller og swingersklubber 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nappe nappe Skrevet 28. mars Share Skrevet 28. mars Bull her og, hvis noen trenger nypult kone. Gjerne en langvarig ordning, men korte oppdrag kan være gull, det og😉🍆💦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911 Skrevet 4. april Share Skrevet 4. april Er dette bare for "praktiserende" cucks eller kan de som tenner veldig på dette være med? Hva er for øvrig Telegram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brutal_Cuck Skrevet 6. april Share Skrevet 6. april mjospar91 skrev (På 4.4.2024 den 20.47): Har laget gruppe, send meg en PM for å bli lagt til på Telegram. Skeptisk, Telegram er en russisk meldingstjeneste som jeg ikke ønsker å ha på min telefon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg