viridis Skrevet 7. november 2012 Share Skrevet 7. november 2012 Søker jenter og biseksuelle/panseksuelle gutter mellom alderen 23 (kjæresten er i midten av tyveårene) til 31 år (jeg er i slutten av tyveårene). Da jeg ønsker å bli kjent med likesinnede og ikke først og fremst ute etter noe seksuelt (må ta det litt etter hva kjæresten er klar for), er det greit at vi har en del av de samme interessene. Vi liker rolige kvelder med spill og film sammen med venner og bekjente, og interesserer oss for gadgets generelt. Jeg er først og fremst underdanig, men både dominans og underkastelse tenner meg. Kjæresten er verken dominant eller underdanig, og er noe aseksuell (kanskje noen med stort utstyr kan forandre på det etter hvert). Ønsker også å bli kjent med personer som er uerfarne eller usikre på dette, og forhold der en av partnerne ikke deler samme interesse (, men som har funnet en løsning som fungerer for dere begge), som er noe av tilfellet med oss. Vi (les: hovedsaklig jeg, som ikke kjæresten deler) har også et par fetisher, hadde vært fint med flere i min vennekrets jeg kunne snakket åpent om dette med. Fint om dere svarer på PM og ikke i tråden da jeg ikke sjekker oppdateringer i tråder på forumet så ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.