CougarOslo Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Hei! Vi er et elskerpar som søker en ekstra mann. Utrolig bra side dette. Vi begge holder til i Oslo, men reiser mye. Vi ønsker en mann som er meget diskret (gjerne gift). Og her er litt om oss: Hun har kvinnelige former. Flott kvinne for sin alder. Hun er kåt, og liker å bli oppfylt i alle hull. Hun er trang og deilig. Liker å suge, slikke og liker å bli litt letter dominert/styrt. Han er 35, slank og normalt utrustet. Vi er begge sosiale, ressurssterke. Og deler gjerne en flaske vin eller to før vi går til sengs. Sammen ønsker vi en mann som har følgende: 1) Godt utrustet 2) Gjerne bifil: Mannen hos oss, ønsker gjerne å bli tatt analt samtidig som han er inne i kvinnen. 3) Du må være utholdende og leken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norway_man33 Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 vil gjerne bli med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Dette er meg. Jeg ønsker meg noen stabile sexpartnere i Oslo som ikke er i alle retninger. Jeg er godt gift og liker det, men kunne tenke meg noen å leke med fra tid til annen:) Ps. Akademiker, og direktør. Og rolig forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.