mr_boytoy Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Kjæresten min kom hjem fra jobb i ettermiddag, og skiftet for å dra ut. Hun skiftet også undertøy og tok på seg en ny truse jeg ikke har sett før. Sminket seg rålekkert, og tok på seg høye hæler. Før hun dro låste hun meg også inn i min CB. Skulle til å kysse henne, men hun sa jeg ikke skulle ødelegge leppestiften på sugeleppene hennes. Hun cucked med forrige helg med elskeren sin, lurer på hva hun gjør ikveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spent Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Når forventer du å høre fra henne igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_boytoy Skrevet 3. november 2012 Forfatter Share Skrevet 3. november 2012 Hun kom hjem sent i natt etter å ha vært et par timer på besøk hos elskeren hennes. Jeg hadde ligget våken og frustrert av å ikke kunne ta på meg selv hele tiden. Ble sent rett ned i slikkejobb når hun kledde av seg å la seg i sengen, herlig! Etter at hun hadde fått orgasmen sin fikk jeg lov til å pule henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 3. november 2012 Share Skrevet 3. november 2012 sette noen bilder av henne for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.