Gå til innhold

sosialt samvær med håp og forventniger i Bergen

Gjest bergen1972

Anbefalte innlegg

Gjest bergen1972

Hei alle sammen!

Var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget så jeg tar en råtjangs ..

det er helg og for mange betyr dette fri fra mas og gnål =)

Jeg lurte derfor på om det kunne være stmning for å ta en liten tur ut i løpet av helgen .. treffes for hyggelig samvær gode drinker, koselige prater...noen rolige danser?

rett og slett bli kjent med hverandre? =) er ikke noe hemmelighet at hvis man først blir kjent med hverandre så er man foreksempel ikke så redd neste gang man skal "treffes"

Har vert med på treff med cupido nå og fikk så mange positive inntrykk at je gføler vi må få till noe slikt her også ..

Single og par om en annen ... er det noen som kunne tenke seg dette? .. bare svar videre på tråden så tar vi det derfra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

veldig spennende ja =)

Sitte her og tenker på alle mulighetene som kan oppstå i en slik setting selv om det bare er sosialt =)

Vi er jo bare mennesker når alt kommer til alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

Hei igjen folkens =) , det er et ønske fra noen av våre kjære medmedlemer om å gjøre denne tråden litt mer privat så vi hadde 2 muligheter

1. flytte tråden til Real People (bekreftede medlemer only) http://norcuckold.com/forumdisplay.php/49-Real-People

2. Flytte tråden til Gruppen "Møtes i bergen?" http://norcuckold.com/group.php?groupid=40

Jeg tar meg den friheten å flytte Hovedinnlegget til Gruppen "møtes i Bergen?" så ser vi ann på oppslutningen der =)

Mvh Aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

og med det samme =)

Er det et par eller hotwife i bergen idag som er sulten på litt sosialt samvær så er jeg ikke fremed for å ta et glass hvitt i rolige omgivelser =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...