Gjest par29oslo Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Vi er ett par på 40 som søker par og/eller mann for litt erotisk lek på lørdag, vi er i Oslo. Vi har erfaring. Vi søker seriøse personer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norstriker Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 hei, man 33 bor i Oslo her erfaring med par :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utenbukse Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Kan det være spennende og interessant med en relativt ung gutt på 25 år? Jeg er både villig og leken, og jeg søker et voksent par som dere. Aldersforskjellen og erfaringen både pirrer og tenner meg veldig. Jeg har litt erfaring med det fra tidligere, og det frister VELDIG med gjentagelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.