Brabus80 Skrevet 19. april 2022 Share Skrevet 19. april 2022 Jeg ønsker å komme i kontakt med en kjekk mann i alderen 35-45 år på østlandet som ønsker å være med å tilfredsstille min frue som er i midten av 30-årene. Jeg liker tanken på å dele henne og at hun har sex med andre foran meg. Du må være glad i at det går litt røft for seg. Litt over gjennomsnittet i størrelse gjør ingenting;) Ved interesse kan evt mere kommunikasjon og bilder gjøres på snap! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 19. april 2022 Share Skrevet 19. april 2022 Høres deilig ut ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brabus80 Skrevet 20. april 2022 Forfatter Share Skrevet 20. april 2022 cuck.you skrev (6 timer siden): Høres deilig ut ?? Ja, ikke sant! ☺️ Spennende profil du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 20. april 2022 Share Skrevet 20. april 2022 Brabus80 skrev (10 timer siden): Ja, ikke sant! ☺️ Spennende profil du har? Vil du se bildene av fruen din med meg i profilen min? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.