Sevs og Afrodite Skrevet 28. oktober 2012 Share Skrevet 28. oktober 2012 Vi søker en frisinnet gutt på 18 (red. admin) - 20 år som vil være med på opplæring innen sex'ens mysterier... du må ikke være redd for egen kropp og heller ikke redd for kropskontakt med andre av samme kjønn. Vi er et elskerpar på 48 år der hun er slavinne. Begge liker god sex. Ta kontakt da vel klem hilde og Roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigutt 28 Skrevet 11. november 2012 Share Skrevet 11. november 2012 hei, jeg synes dette høres spennende ut, jeg er 28 men trenger likevel opplæring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biff Skrevet 13. november 2012 Share Skrevet 13. november 2012 Jeg er e gutt på 29 som sterkt trenger opplæring,som gjerne vil bli lært opp av dere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosqus Skrevet 16. november 2012 Share Skrevet 16. november 2012 er interesert jeg, er en gutt på 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon93 Skrevet 27. desember 2012 Share Skrevet 27. desember 2012 er interesert jeg også, 19 fra stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosqus Skrevet 29. desember 2012 Share Skrevet 29. desember 2012 ER meget interesert, er 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.