MrsL Skrevet 22. februar 2022 Share Skrevet 22. februar 2022 Hei jeg er en hw i Trondheim som lurer på om det er noen bull som er på typ jobbreise til denne fantastiske byen? Kanskje du bor på hotell og vil ha besøk? du kan jo skrive til meg om du er i byen, hvilket hotell og at du sitter i baren så kan vi treffes der først. Jeg vil gjerne filme for å glede min cuck etterpå. ? 3 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohutek Skrevet 11. november 2022 Share Skrevet 11. november 2022 MrsL skrev (På 22.2.2022 den 17.33): Hei jeg er en hw i Trondheim som lurer på om det er noen bull som er på typ jobbreise til denne fantastiske byen? Kanskje du bor på hotell og vil ha besøk? du kan jo skrive til meg om du er i byen, hvilket hotell og at du sitter i baren så kan vi treffes der først. Jeg vil gjerne filme for å glede min cuck etterpå. ? Heisann Jeg vet ikke om dette er interessant for deg lengre, men jeg prøver likevel. Jeg er en skilt mann, har tidligere erfaring som Bull er jeg på ingen måte arrogant ellerr overkjørende. Er nok heller utadvendt og sosial: Jeg bor i vest, men er stadig på reisefot over det ganske land. Anser meg selv som i overkant hva utstyr angår. Jeg vil gjerne bli kjent med dere om det fremdeles er aktuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex73 Skrevet 12. januar 2023 Share Skrevet 12. januar 2023 Hi, if you want to visit me in the hotel and film how you choke on my big fat cock, send me a message. Maybe we can have a live stream for your hubby:). I am 185/88/18 cm, short hair, brown eyes, wide shoulders and thick cock. Email me on [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterandsub Skrevet 23. august Share Skrevet 23. august Hei. Bull som jobber i Trheim . Olerom på snap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.