Gå til innhold

Mann/gutt søkes natt til 2. desember på hotell i Sandefjord

Murvoll

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er et par i første halvdel av tredveårene som det siste halvåret dessverre har hatt altfor lite sex.

Grunnen til dette er at vi rett og slett jobber altfor mye og med barn og husdyr blir det for lite tid

og overskudd igjen... Men 1. desember skal vi på julebord i Sandefjord sentrum og da tenkte jeg (han)

at jeg skal ordne et treff til oss. Derfor søker jeg etter en kåt mann/gutt som er tilreisende og bor på

hotellrom der vi kan treffes natt til 2. desember. Tanken er at du skal få henne sprengkåt og gi henne

en opplevelse hun sent kommer til å glemme, rett og slett gi henne en skikkelig boost. I utgangspunktet

tenker jeg at jeg bare skal nyte synet og inntrykkene samtidig som jeg tar bilder og filmer litt (med mobilen)

, så vi har noe å kåte oss opp med i ettertid. Vi har prøvd noe lignende en gang tidligere i vår og hun

ble voldsomt tent av det. Dersom alle ønsker det vil jeg kanskje delta etter hvert. Det er bare positivt

om du vil at jeg skal gi en hjelpende hånd underveis, som å runke deg (kanskje også prøve å suge litt om du

vil det), føre deg inn i henne, spre beina hennes for deg osv.

Kravene til deg er at du:

- er renslig og hygienisk

- frisk og fri for smittsomme ufyseligheter

- knuller med kondom (med mindre du har dokumentasjon på at du er helt fri for sykdommer og hun

vil ha deg uten gummi)

- har en god porsjon sperm å by på (den skal hun ha på seg om det blir med kondom, men gjerne i seg

om det blir uten)

- ikke har problemer med at han er tilstede

- er rusfri

- er utholdende og kan gi henne en skikkelig rå omgang (ingen kosesex)

- viser bilder og tør å ta en prat med meg (han) på telefonen

Gleder meg veldig til vi treffer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...