Murvoll Skrevet 22. oktober 2012 Share Skrevet 22. oktober 2012 Hei, Vi er et par i første halvdel av tredveårene som det siste halvåret dessverre har hatt altfor lite sex. Grunnen til dette er at vi rett og slett jobber altfor mye og med barn og husdyr blir det for lite tid og overskudd igjen... Men 1. desember skal vi på julebord i Sandefjord sentrum og da tenkte jeg (han) at jeg skal ordne et treff til oss. Derfor søker jeg etter en kåt mann/gutt som er tilreisende og bor på hotellrom der vi kan treffes natt til 2. desember. Tanken er at du skal få henne sprengkåt og gi henne en opplevelse hun sent kommer til å glemme, rett og slett gi henne en skikkelig boost. I utgangspunktet tenker jeg at jeg bare skal nyte synet og inntrykkene samtidig som jeg tar bilder og filmer litt (med mobilen) , så vi har noe å kåte oss opp med i ettertid. Vi har prøvd noe lignende en gang tidligere i vår og hun ble voldsomt tent av det. Dersom alle ønsker det vil jeg kanskje delta etter hvert. Det er bare positivt om du vil at jeg skal gi en hjelpende hånd underveis, som å runke deg (kanskje også prøve å suge litt om du vil det), føre deg inn i henne, spre beina hennes for deg osv. Kravene til deg er at du: - er renslig og hygienisk - frisk og fri for smittsomme ufyseligheter - knuller med kondom (med mindre du har dokumentasjon på at du er helt fri for sykdommer og hun vil ha deg uten gummi) - har en god porsjon sperm å by på (den skal hun ha på seg om det blir med kondom, men gjerne i seg om det blir uten) - ikke har problemer med at han er tilstede - er rusfri - er utholdende og kan gi henne en skikkelig rå omgang (ingen kosesex) - viser bilder og tør å ta en prat med meg (han) på telefonen Gleder meg veldig til vi treffer deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 ønsker da gjerne date dere håper jeg får kontakt bor heller ikke langt unna i skien søker par jeg tlf er ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny7979 Skrevet 28. oktober 2012 Share Skrevet 28. oktober 2012 hei jeg bor i oslo men er mobil ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi Skrevet 30. oktober 2012 Share Skrevet 30. oktober 2012 hvem heldige er valgt tro? blir dette noe av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.