geeandh123 Skrevet 5. februar 2022 Share Skrevet 5. februar 2022 Hei! Jeg synes det hadde vørt pirrende å komme i kontakt med noen av eksene til min kjære kone. (H) er oppvokst i nord troms og studerte i tidlig 80 taller i tromsø, trondheim og arendal. Hun jobbet i et designbyrå i Ålesund før hun flyttet til Oslo i medten av 90 tall. Kanskje noen gjenkjenne henne fra bildene men vet de er ikke av best kvalitet, så om det er noe du lurer på er det bare å spørre ? 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
En gentleman Skrevet 8. februar 2022 Share Skrevet 8. februar 2022 Vakker kvinne. Litt for voksen til at hun kan ha vært min eks, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geeandh123 Skrevet 10. februar 2022 Forfatter Share Skrevet 10. februar 2022 En gentleman skrev (På 9.2.2022 den 0.23): Vakker kvinne. Litt for voksen til at hun kan ha vært min eks, men... Hei, og takk for svar! Interessant å vite hvor du muligens kjenner hun fra, og tidspunkt … Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder.par Skrevet 12. juli 2022 Share Skrevet 12. juli 2022 Vakker dame... ? kjenner henne ikke.. sku ønska at æ gjor det...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.