kaffekokern Skrevet 19. oktober 2012 Share Skrevet 19. oktober 2012 Hei Er det noen som skal på Kiel båten på fredag og kunne tenke seg en rask en ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pking Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 jeg skal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 Synd, vi reiser Kiel - Oslo den 29.10 :-(( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 jeg skal:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 25. oktober 2012 Hvordan ser jeg dere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pking Skrevet 1. november 2012 Share Skrevet 1. november 2012 største problemet var jo at det aldri er dekning nok til å sjekke nettsider.. Men så deg sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 1. november 2012 Forfatter Share Skrevet 1. november 2012 Jeg så etter " deg " . Har du tatooering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.