Lasse Brostad Skrevet 17. oktober 2012 Share Skrevet 17. oktober 2012 Noe vi lenge harfantasert om hvor han i første omgang må være vitne til at konen opptrer som sexslave til et par eller en mann. Har fantasert om dette i mange år og handlingene skjer inne som ute. Vi bor i Oslo området, men er svært mobile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teamkuk69 Skrevet 17. oktober 2012 Share Skrevet 17. oktober 2012 hei jeg er int. i å møte dere! gi meg beskjed om tid og sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 18. oktober 2012 Share Skrevet 18. oktober 2012 Venter spent på og høre fra deg med tanke på treff og det vi har snakket om, jeg er med for dere!! Lover henne mye deilig kukk i alle hull. Bare gi lyd fra dere!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 25. oktober 2012 Share Skrevet 25. oktober 2012 Hei! Erfaren voksen bull,vil gjerne la deg se at jeg tar din kone ,som sexslave. Skulle du etterhvert ha ønsker om noe mer,er det ok. Kan love at hun vil bli skikkelig brukt. Bor kun 50 min unna Oslo,så avstanden er ingen hindring. Hører jeg fra dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 25. oktober 2012 Share Skrevet 25. oktober 2012 Er på gardermoen på hotell 11. november - hadde vært hyggelig å brukt henne litt da. Send pm om det er av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.