Obelisken Skrevet 11. oktober 2012 Share Skrevet 11. oktober 2012 Hei! Ny og nyfiken mann her på dette forumet! Det er med stor respekt og ydmykhet jeg beveger meg inn på dette "området" av det erotiske univers. Her lenge drømt om og tennt på tanken av å leke med en gift eller "opptatt" kvinne. Om det er det litt tabubelakte ved det... jeg vet ikke. Pirrende er det Søker hotwifes forrinnsvis rundt 40 og oppver mot 50 Noen der ute som vil være med å reise min obelisk:) Har profil på Cubido Clum også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Obelisken Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 11. oktober 2012 Beklager "trykkfeil" Her kunne man trengt en rediger innlegg funksjon!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 11. oktober 2012 Share Skrevet 11. oktober 2012 hei og velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.