askbur Skrevet 4. juli 2010 Share Skrevet 4. juli 2010 Siden jeg tulbyr mine tjenester til landets hotwifes, får jeg vel pressentere meg selv. Bildet er uten karen der nede, men slike har dere vel sett før. Og ja, den er stor. Ikke størst, men stor... Her er Ask: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Share Skrevet 6. juli 2010 Beklager skrivefeil i førstemelding. =) Her er den delen av meg som kanskje er av spesiell interesse for noen? FIkk ikke dorullen rundt, så jeg holder den ved siden av ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 7. juli 2010 Share Skrevet 7. juli 2010 Beklager skrivefeil i førstemelding. =) Her er den delen av meg som kanskje er av spesiell interesse for noen? FIkk ikke dorullen rundt, så jeg holder den ved siden av ;-) Den hadde nok klart tørkerulltesten også den.... utvendig altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.