hotwife Skrevet 29. juni 2010 Share Skrevet 29. juni 2010 hei alle sammen, har begynt å skrive en blogg nå der jeg utleverer alle historiene jeg har hatt med andre menn :-D Typen min fikk sjokk da han så jeg hadde begynt å tømme historiene ut så alle kunne lese det - nå har jeg endelig, etter flere års tilvenning lært meg hvordan jeg skal nyte livstilen som hotwife :-) Kjempeflott å oppdage at det finnes ett forum som dette også. Er det greit at jeg linker til denne siden fra bloggen? http://secrethotwife.blogg.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 29. juni 2010 Share Skrevet 29. juni 2010 For et kjempe bra tiltak! Bare link i vei til din egen blogg du! Det setter vi VELDIG pris på. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwife Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Share Skrevet 29. juni 2010 tusen takk for det - har lagt opp en link nå jeg :-) Men du hubby'en hvor fant du det ankelsmykket med H - W på. Det var passelig diskre - men fant det ikke på den siden artikkelen linket til.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Finbeck & Fia Skrevet 29. juni 2010 Share Skrevet 29. juni 2010 Hei. Jeg ser på bloggen din (veldig spennende) at du har planer om å kjøpe samme t-skjorte som min Fia har kjøpt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodno Skrevet 30. juni 2010 Share Skrevet 30. juni 2010 Det var en bra blogg!! Du er flink til å skriv og hadde noen fine bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.