hotwife Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 hei alle sammen, har begynt å skrive en blogg nå der jeg utleverer alle historiene jeg har hatt med andre menn :-D Typen min fikk sjokk da han så jeg hadde begynt å tømme historiene ut så alle kunne lese det - nå har jeg endelig, etter flere års tilvenning lært meg hvordan jeg skal nyte livstilen som hotwife :-) Kjempeflott å oppdage at det finnes ett forum som dette også. Er det greit at jeg linker til denne siden fra bloggen? http://secrethotwife.blogg.no/ Siter
Gjest Norwegianhubby Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 For et kjempe bra tiltak! Bare link i vei til din egen blogg du! Det setter vi VELDIG pris på. hehe. Siter
hotwife Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Skrevet 29. juni 2010 tusen takk for det - har lagt opp en link nå jeg :-) Men du hubby'en hvor fant du det ankelsmykket med H - W på. Det var passelig diskre - men fant det ikke på den siden artikkelen linket til.....? Siter
Gjest Finbeck & Fia Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Hei. Jeg ser på bloggen din (veldig spennende) at du har planer om å kjøpe samme t-skjorte som min Fia har kjøpt. :) Siter
prodno Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Det var en bra blogg!! Du er flink til å skriv og hadde noen fine bilder:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.