TOPLUSSTO Skrevet 20. september 2012 Share Skrevet 20. september 2012 Mann for hotwife i Bergen som vil ha treff uten at mannen får være med. Du bør være min 180 høy og ikke for mye overvekt. Alder ca 40 eller der omkring. Treffes på bar på byen. Ute etter one night stand eller kanskje noe mer fast om kjemien er der. Noen ganger kan cucken kanskje få være med. Hører jeg fra deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravellingBull Skrevet 25. september 2012 Share Skrevet 25. september 2012 Jeg kan denne uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 26. september 2012 Share Skrevet 26. september 2012 tirsdag 2 oktober hotel fra ca 12.oo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet 28. september 2012 Share Skrevet 28. september 2012 Kan gjerne komme til Bergen av og til når du trenger litt forandring i sexlivet... Eg trenger det sjøl også Hilsen Odding på 37 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manna_vest Skrevet 3. oktober 2012 Share Skrevet 3. oktober 2012 Heisann, mann 41, er ukependler i Bergen, så er midtuka som er aktuell for meg, prates vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 4. oktober 2012 Share Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kan bli interresant ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snilll Skrevet 4. oktober 2012 Share Skrevet 4. oktober 2012 Hei,,,Kan gjerne treffe henne, jeg er en mann som vil ha det gøy,søker fast elskerinne. hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Grey Skrevet 22. oktober 2012 Share Skrevet 22. oktober 2012 Bull i Bergen denne uken. Tar imot henne på mitt hotellrom onsdag eller torsdag kveld. Send PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.