Gjest CarpeNoctem Skrevet 18. september 2012 Share Skrevet 18. september 2012 Par fra Grenland søker mann for treff fredag 21.09. Du må ha litt god tid, ikke bare "tøm og røm" Interessert? Ta kontakt for mer info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 18. september 2012 Share Skrevet 18. september 2012 Hei. Hadde vært noe for meg. Jeg liker å holde på et par timer. Med å slikke henne og pule henne lenge. Kosepul mens du, mannen hennes, ser på. Eller vil du sende henne med meg på hotell..? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest CarpeNoctem Skrevet 18. september 2012 Share Skrevet 18. september 2012 Hei. Hadde vært noe for meg. Jeg liker å holde på et par timer. Med å slikke henne og pule henne lenge. Kosepul mens du, mannen hennes, ser på. Eller vil du sende henne med meg på hotell..? ;-) Hei. Fint om du kan lese profilen vår, før du poster her :-) Vi er ikke et cuckold par ,men er ute etter en vanlig trekant.. Vi burde vel skrevet det her også.. Beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.