klarzx Skrevet 4. september 2012 Share Skrevet 4. september 2012 Jeg er en mann på 36 år som drømmer om å få et treff med et par eller låne en flott dame. Jeg er åpen, ærlig snill og kåt(he he sier vell seg selv). Jeg tenner på det meste og er god venn med vann å såpe. Jeg er tilgjengelig på dagtid også da jeg driver mitt eget bilverksted og dermed styrer dagene mine selv. Håper noen kunne tenke seg å møte meg, for evt. å se om kemien stemmer. Klem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klarzx Skrevet 17. september 2012 Forfatter Share Skrevet 17. september 2012 Ingen her inne eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 22. september 2012 Share Skrevet 22. september 2012 Mmm spennende, vil gjerne møte deg... Kanskje ute på byn på jessheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.