Gjest vanligman2012 Skrevet 29. august 2012 Share Skrevet 29. august 2012 (endret) Jeg vanlig gift mann som ønsker kontakt med erfaren Bull eller Hotwife som vil sjekke opp kona mi,prøve å overlate hun,.Hun er 40år,svart kort hår,blå øyne,muslim fta balkan,med bra pupper og rompe,vil gjærne bli cuckold,men,hun er moden,skeptisk,religiøse,seriøse,lit gammeldags,og synes at er vanskelig å overlate hun,derfor vil ta kontakt med erfaren bull eller hotwife som vil gi meg råd,tips.om hvordan kan hun beggyner å like fremedre,eller kanskje noen som vil sjekke hun,overlate,har bilder og vil prate mer om alt på msn msn slettet pga regelbrudd TAKK TA KONTAKT PÅ MSN Har bilder av kona mi på msn,kanskje noen som liker å sende meg hennes bilder med deres kuk,ronk,sprut,sende meg bilder eller video på msn? msn slettet pga regelbrudd Endret 29. august 2012 av spacwolf regelbrudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.